• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Outstanding lani med oblaki, letos na Luno

V Europlakatu so razkrili celostno podobo tekmovanja Outstanding 2019, ki poteka že deveto leto. Zanjo so letos poskrbeli v agenciji Futura DDB, ki je organizatorje prepričala z nadgradnjo lanske rešitve in z aktualnostjo motiva.

»Celostna podoba nas od lanskih oblakov letos popelje že kar na Luno. S projektom Outstanding iščemo in nagrajujemo izstopajoče dosežke in v zgodovini človeštva osvojitev Lune sodi med enega od najbolj izstopajočih,« je za MM povedal Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij v Europlakatu. Dodal je, da so k sodelovanju povabili štiri agencije, Futura DDB pa jih je s svojo rešitvijo najbolj navdušila.

Strokovna žirija pod taktirko Marjana Novaka, lastnika Marketing magazina, bo z zahtevnim delom začela v drugi polovici decembra, slovesna podelitev nagrad pa bo v četrtek, 6. februarja 2020. Organizatorji obljubljajo, da bo tudi tokrat v ljubljanski operni hiši poskrbljeno za vrhunski program in dobro zabavo v zaodrju.