• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V bitko za nagrade Sempler 42 finalistov

Devetčlanska mednarodna žirija sedemnajstega tekmovanja Sempler za najboljše medijske strategije leta je izmed 80 prijavljenih del izbrala 42 finalistov.

Največ, 33 del v ožjem izboru, so prijavili slovenski prijavitelji, sedem del v ožjem izboru ima Srbija, Hrvaška pa se v boj za nagrade podaja z dvema oglaševalskima akcijama. Med posameznimi prijavitelji ima največ finalistov skupina Luna\TBWA s hčerinskima OMD in PHD, in sicer devet, sledita Pristop z osmimi finalisti in Futura DDB s petimi.  

Mednarodno strokovno žirijo, ki ocenjuje projekte, prijavljene na tekmovanje Sempler, letos vodi predsednica žirije Eva Aljančič, izvršna direktorica pri HoT mobil in Ventocom.SI. Poleg nje so v žiriji še Valentin Bufolin, strokovnjak za marketing in znamčenje, Jelena Čadjenović, direktorica blagovne znamke in korporativne podobe (Vip mobile, Srbija), Belma Hadžiomerović, direktorica marketinga, korporativnega komuniciranja in trajnostnega upravljanja pri Raiffeisen BANK (Bosna in Hercegovina), Iva Kaligarić, super izvršna direktorica pri Señor (Hrvaška), Mario Lovrić, izvršni direktor UM Ljubljana in regijski direktor za razvoj poslovanja (Hrvaška), Lea Stanković, izvršna direktorica pri Communis DDB (Srbija) Ivan Tušek, vodja oddelka za vsebino in kreativne strategije pri Degordian (Hrvaška), in Dino Zupančič, direktor in partner v Agenciji101.

Nagrade Sempler bodo podelili v dvanajstih tekmovalnih kategorijah: najboljša uporaba vplivnostnega marketinga, inovativna uporaba komunikacijskega kanala, strateška uporaba medijskega spleta, najboljša ciljana akcija, najboljša PR-strategija ali promocija, najboljša izkustvena akcija, najboljša uporaba podatkov, najboljša akcija na družbenih omrežjih, najboljša uporaba mobilnega okolja, najboljši tehnološki pristop, najboljša izraba digitalnega okolja ter najboljši novi medij/medijski format. Podelili bodo tudi veliki Sempler za najboljšo medijsko strategijo leta in dve nagradi TOP SEMPL za medijskega menedžerja 2019 (to bo prejel Aleš Muhič, član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS) in medijsko zvezdo prihodnosti 2019. Nagrade bodo slovesno podelili na današnji večerni prireditvi.