• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SEMPL, 2. dan: Dobre zgodbe in sodelovanje kot konkurenčna prednost

Pred nami je drugi dan SEMPL-a in izbor govorcev, ki jim velja prisluhniti.

Američan Greg Satell, strokovnjak za inovacije, bo razložil, kako se znajti v novi dobi inovacij, v kateri bodo v ospredju prepričljive zgodbe in sposobnost sodelovanja. Zgodbe pripoveduje tudi Vikki Ross, ena od vodilnih tekstopisk in kreativk na svetu, ki trdi, da za prepričljivo zgodbo potrebujemo več kot le podatke. Temu, da sta zvok in glas trenutno najbolj vroči trend v svetu komunikacij, bosta pritrdili tudi Avstrijka Charlotte Hager, ki bo predstavila študijo Planet Audio 2025, in španska profesorica Emma Rodero, ki se ukvarja z merjenjem psihofiziološkega odziva poslušalcev na oglase in analizira, kako lahko zvok in glas izboljšata raven pozornosti.

Strokovne teme bosta popestrila norveški ekstremist Erling Kagge, ki je peš osvojil vse tri vrhove sveta (severni in južni pol ter Mount Everest) in zvezdnik med kreativci, MM-ov kolumnist Aljoša Bagola. Bagola bo javnosti premierno predstavil svoj knjižni prvenec Kako izgoreti in vzeti življenje v svoje roke, intervju z njim pa vas čaka tudi v naslednji številki MM-a, ki izide konec decembra.