• Facebook
  • Twitter
  • RSS

25 let Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije

Letos mineva 25 let od ustanovitve Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), ki skrbi, da mladi že zgodaj pridobijo poglobljena znanja, koristne izkušnje in poznanstva v marketinški stroki.

Foto: Črt Piksi

Pobudnik ideje za ustanovitev študentske sekcije je bil leta 1993 Janez Damjan, takratni predsednik Društva za marketing Slovenije.Opazil je, da tej skupnosti članov, ki so imeli različna strokovna ozadja, manjka marketinška identiteta: »Prvi logični korak je bila ustanovitev kroga, v katerem se bodo družili študentje, ki bodo tudi pozneje na profesionalni poti čutili identiteto pripadnosti marketinški skupnosti.« ŠSDMS tako vse od svojih začetkov študentom omogoča, da že med študijem pridobivajo praktična znanja z različnih področij marketinga.

25. obletnico ustanovitve ŠSDMS so obeležili s slavnostnim dogodkom, ki so se ga udeležili številni sedanji in nekdanji člani ter predsedniki sekcije iz vseh petindvajsetih let delovanja. V zanimivem dialogu sta se začetkov delovanja ŠSDMS spominjala Janez Damjan in Alenka Repič, prva predsednica ŠSDMS. Sledil je pogovor, v katerem so se zgodb, anekdot in prijateljstev, ki so jim spreminjala življenja ter oblikovala nadaljnje poslovne poti, spominjali Anže Miklavec, direktor podjetja ZkotZ in nosilec znamk EQUA in Goat Story, Laura Sabljaković, vodja blagovnih znamk v Fructalu, in Tanja Šket, direktorica agencije za zaposlovanje Atama.

Janez Damjan in Alenka Repič