• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SEMPL, 1. dan: Za uspeh v prihodnosti morate vse obrniti na glavo

Danes se v Portorožu začenja 21. konferenca medijskih trendov SEMPL. V središču pozornosti bosta letos predvsem zvok in glas, ki med drugim lahko izboljšata razumevanje medijskih sporočil. Udeleženci se bodo imeli priložnost soočiti z napredno obliko glasovno aktiviranih oglasov, ki temeljijo na dialogu med umetno inteligenco in potrošnikom.

Med drugim bodo udeleženci lahko prisluhnili Aliju Mahlodjiju, soustanovitelju, glavnemu vizionarju in glavnemu pripovedovalcu zgodb pri start-upu Whatchado.com, ki bo predstavil svojo osebno zgodbo in govoril o tem, kako v neuspehu prepoznati priložnost in zakaj je kriza naš najboljši prijatelj.

Britanski svetovalec Jonathan MacDonald bo s  pomočjo konkretnih primerov pokazal, kako bo videti prihodnost in kaj moramo spremeniti že danes, da bomo lahko uspešni tudi jutri, Lauren Kelly, britanska psihologinja oblikovanja in ustanoviteljica BehaviourStudia, pa bo govorila o tem, da se moramo ozreti nazaj, če želimo iti naprej. Po njenem si moramo namreč ogledati svoje možgane, ki so nespremenjeni že tisočletja in so pomirjujoča stalnica v svetu hitrih sprememb.

O reševanju krize v kreativnosti bo govoril Will Goodhand, vodja globalne ekipe za trženjske raziskave pri podjetju System1 PLC, o tem, ali je glas novi klik, bo predaval Simon Dunlop, soustanovitelj podjetja Instreamatic.ai, skrivnosti rasti v digitalnem marketingu pa se bo posvetil Stefan Carrington, ustanovitelj edine britanske agencije za spletno poslovanje in digitalni marketing Poplartree.

Dan se bo zaključil s podelitvijo nagrad Sempler najboljšim medijskim strategijam leta in zabavo POP till you drop, ki se ji tudi letos pridružuje Kurzschluss.