• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Citypark bo črni petek obarval zeleno

V nakupovalnem središču Citypark so pred prihajajočim črnim petkom, praznikom vseh trgovcev, podali pobudo za akcijo »Zelena je nova črna« oziroma »Obarvajte črni petek zeleno«. Obiskovalce želijo namreč ozavestiti, da je lahko tudi praznik nakupovanja ekološki.

Pred nakupovalnim središčem so tako postavili zabojnik, s poudarkom na zelenem, v katerega lahko vsak obiskovalec odloži rabljena, neuporabna oblačila, ki bi sicer pristala v smeteh. To lahko storijo ves teden, do 30. novembra. Vsak, ki bo prispeval kakšen kos blaga, bo v zameno prejel tudi majhno pozornost Cityparka. Za vsak napolnjeni zabojnik bo Citypark podaril 2000 evrov Slovenskemu društvu za zaščito voda, saj se prav pri proizvodnji tekstila porabi veliko vode.

Kot je na današnjem srečanju z novinarji poudaril Andrej Ropret, menedžer Cityparka, se proizvajalci, trgovci in gostinci čedalje bolj prilagajajo zelenemu potrošništvu. »Trendi narekujejo, da trgovci več pozornosti namenijo izboljšanju nabave in nastopu proti kupcem, na drugi strani pa, da potrošniki pravilno ravnajo z nastalimi odpadki,« je povedal in dodal, da Citypark že od nekdaj skrbi za okolje, želijo pa si, da bi obiskovalci še v večji meri nakupovanje povezovali z okoljsko ozaveščenostjo.

 Andrej Ropret je v kontejner predal rabljena oblačila.