• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Čeprav ta teden ne bo veliko dogodkov, pa nam ne bo dolgčas, saj se bo mesec končal z enim od težje pričakovanih – konferenco medijskih trendov SEMPL, konec tedna pa ljubitelje nakupovanja in popustov čaka »črni petek«.

Društvo za marketing Slovenije danes ob 17. uri bo na Gospodarski zbornici Slovenije organizira mesečno srečanje, zadnje v letošnjem letu, ki bo že tradicionalno v znamenju »marketinških pospeškov« za prihodnje leto. Tokrat bodo svoje nasvete, misli, vsebine in znanja delili Ajša Vodnik (AmCham Slovenija), Jernej Pintar (Tehnološki park Ljubljana), Voranc Kutnik (CorpoHub) in Benjamin Rančič (Renderspace).

V torek, 26. novembra 2019, bo v Grand Hotelu Union v Ljubljani 2. mednarodna konferenca EcoLex Life. Priznani domači in tuji strokovnjaki bodo odgovarjali na vprašanja, kot so:kateri so cilji na področju zmanjševanja okoljskih škod,kaj je okoljska odgovornost,kaj nas lahko doleti, če povzročimo okoljsko škodo,kateri finančni mehanizmi za kritje stroškov, povezanih s povzročitvijo okoljske škode, so najučinkovitejši ter katere države članice EU predstavljajo primer dobre prakse glede izvrševanja Direktive o okoljski odgovornosti in kakšne so njihove rešitve.

V sredo, 27. novembra 2019, Društvo za marketing Slovenije pripravlja Marketing TOPX izobraževanje, na katerem bo Aleksandra Brank (CX Institute) predavala o mapiranju celostne nakupne izkušnje. V tokratno izobraževanje bodo vključili tudi kratko predstavitev primera iz prakse, kako so se mapiranja celostne uporabniške izkušnje (ne)lotili na GEA Collegeu. Srečanje bo ob 16. uri na Gospodarski zbornici Slovenije.

V četrtek in petek, 28. in 29. novembra 2019, bo v portoroškem hotelu Bernardin 21. konferenca medijskih trendov SEMPL. Glavni oder so letos organizatorji poimenovali »Prihodnost«, na njem pa bodo mednarodni govorci razkrivali najnovejše trende v marketingu, komunikacijah in oglaševanju. Na SEMPL-u jih bo letos nastopilo okrog 30; med njimi Greg Satell, ameriški strokovnjak za inovacije, Jonathan MacDonald, futurist in svetovalec priznanih blagovnih znamk, Vikki Ross, kreativka, ki je glas v ozadju največjih svetovnih blagovnih znamk, motivacijski govorec Ali Mahlodji in psihologinja oblikovanja Lauren Kelly). Na tekmovanju za najboljše medijske strategije leta Sempler pa bodo tokrat podelili 13 nagrad.