• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Imate spletno analitiko. Kaj pa zdaj?

Google Analytics ima že praktično vsaka spletna stran, le redki pa znajo pridobljene podatke tudi uporabiti. Z Juretom Adlešičom, solastnikom in direktorjem podjetja Dominatus, se boste naučili uporabljati podatke iz spletne analitike in povečati vaš prodajni uspeh na internetu.

PREDAVATELJ: Jure Adlešič,

KDAJ: 17.12.2019, med 8:30 in 12:30 uro, v prostorih Phillip Morris Ljubljana, Letališka c. 29a, 1000 Ljubljana

PRIJAVI SE NA[email protected], tel: 01 43 45 640

CENA SEMINARJA: 125,00 EUR + DDV. Za prijave do 10.12.2019 in za naročnike MM 25 % popust.

Komu je izobraževanje namenjeno?

»Vam spletna stran ne prinese dovolj prodaje? Za oglaševanje zapravite preveč, učinek pa je slab? Potem je to izobraževanje namenjeno prav vam!« sporoča Adlešič. Pričakujete konkretne primere iz prakse. Program se bo prilagodil predznanju udeležencev in konkretnim vprašanjem. Predavatelj priporoča, da na izobraževanje prinesete svoj računalnik, da boste lahko že med izobraževanjem iskali izboljšave na vaši spletni strani. »Predavanje bo kot vedno – brez dlake na jeziku in z 'no bull-shit' pristopom,« napoveduje.

Program:

Osnove spletne analitike

  • namestitev orodja Google Anaytics

  • namestitev orodja Hotjar

  • grob pregled glavnih vsebinskih sklopov

  • ciljna skupina (audience)

  • pridobitev (acquisition)

  • vedenje (behavior)

  • konverzija (conversions)

  • podroben pregled najpomembnejših poročil

  • analiza učinkovitosti posameznih oglaševalskih akcij

  • uporaba Google Analyticsa v povezavi z Google Ads

  • uporaba Google Analyticsa v povezavi z oglaševanjem na Facebooku

  • uporaba povezav UTM za natančno merjenje uspešnosti

Nastavitev in uporaba kazalcev uspešnosti (KPI):

  • cilji (goals)

  • e-trgovina (ecommerce)

  • večkanalni tokovi (multi-channel funnels)

Praktični primeri uporabe analitike:

  • kako lahko z uporabo podatkov poiščete še neizkoriščene priložnosti vaše spletne strani

  • kako lahko z uporabo analitičnih podatkov merite uspešnost sprememb uporabniške izkušnje (osnova growth hackinga)

  • uporaba pomembnih kazalnikov (stopnja zapustitve, čas, preživet na spletni strani ...)

O predavatelju

V več kot desetletju delovanja so v Dominatusu ob uporabi spoznanj iz spletne analitike povečali promet več kot 200-im spletnim stranem. Sodelovali so s spletnimi stranmi in podjetji, kot so A1, Enaa.com, 1nadan.si, Studio Moderna, Coris in Hypo Alpe Adria (zdaj Addiko Bank).  Jure Adlešič je tudi idejni avtor ene od najbolje obiskanih spletnih strani v Sloveniji (www.spletni-slovar.com), pohvali pa se lahko tudi z nekaj uspešnimi affiliate kampanjami. Je tudi predavatelj na različnih dogodkih in avtor številnih strokovnih člankov v revijah, kot so Računalniške novice, Marketing magazin in drugi. Redno piše tudi za blog podjetja.