• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razstava Plaktivat odprla svoja vrata

Od četrtka, 7. novembra 2019, je v Zgodovinskem atriju Mestne hiše v Ljubljani razstava družbeno angažiranih plakatov. Razstavljena so dela, ki so bila nagrajena na mednarodnih natečajih Plaktivat, kot tudi izbrani plakati iz ožjega izbora.

Foto: Asiana Jurca Avci

Plaktivat je mednarodni natečaj za oblikovanje mestnega plakata z družbeno odgovorno tematiko, ki ga ponudnik zunanjega oglaševanja TAM-TAM vsaj dvakrat letno izvede z različnimi partnerji. Ob razstavi so izdali tudi katalog »Plaktivat – plakat, ki spreminja družbo«, v katerem je objavljenih vseh 12 zmagovalcev in 162 finalistov ter različni prispevki o vlogi plakata, moči medija, komuniciranju pomembnih tem in oblikovanju.

Katalog je izšel v sodelovanju z oglaševalskima agencijama AV studio in Yin+Young, ki redno sodelujeta na Plaktivatovih natečajih. »Plakat kot forma sooblikuje javni prostor in sodi med najstarejše medijske formate. TAM-TAMovi plakati in s tem Plaktivat tako predstavljajo del mestnega jedra, ki se nenehno spreminja. Z veliko mero odgovornosti do same vsebine plakati spodbujajo družbeno kritiko in se skozi kreativno odličnost lotevajo raznovrstnih problematik.« pravi Jure Tovrljan, kreativni direktor v AV studiu.

Za agencijo Yin+Young je plakat že od nekdaj medij »crème de la crème«, s katerim je oglaševanje pravzaprav postalo to, kar je. »Že samo zato si kot vsak starosta zasluži naše spoštovanje in podporo. Projekt obenem bolj ali manj uspešno vzgaja nove upe naše stroke in oživlja obrtniške standarde, na katere vse prevečkrat pozabimo. Nenazadnje nam je kot agenciji, ko smo bili še dokaj 'zeleni', prav s pomočjo Plaktivata uspel prvi preboj na domačo oglaševalsko 'sceno',« pravijo.