• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so finalisti za letošnje nagrade Epica

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je objavila ožji izbor del, v katerega tokrat ni prišel noben slovenski predstavnik. Regijo z enim finalistom zastopa le agencija Aquarius iz Bosne in Hercegovine z akcijo »En klic lahko spremeni vse.«

 V ožjem izboru Epice je sicer nekaj starih znancev z letošnjih oglaševalskih tekmovanj, ki si lahko obetajo visoke uvrstitve. To so na primer akcija »Viva La Vulva« (ki je prav ta vikend slavila na Evropskem festivalu kreativnosti) in z velikimi nagradami na kanskih levih nagrajene »ThisAbles«, »Pobuda E.V.A.« in »Knjiga tamponov: knjiga proti davčni diskriminaciji«. Seveda ne gre nikoli odpisati velikih tekmecev McDonald'sa in Burger Kinga ter vedno drznih Nikeja in Ikee.

Iz regije so bili poleg iz Slovenije med prijavljenimi tudi projekti iz Hrvaške in Srbije ter Bosne in Hercegovine, preboj v ožji izbor pa je uspel le agenciji Aquarius s prodorno družbeno odgovorno akcijo »En klic lahko spremeni na vse«. Fotografija je verjetno dovolj zgovorna.

Prijavitelji so na Epico prijavili 3410 del (leta 2018 4020, leta 2017 pa 3350) iz 61 držav. Največ del so sicer prijavili prijavitelji iz Nemčije, Francije in Združenih držav Amerike, ki imajo poleg kolegov iz Velike Britanije tudi največ del v ožjem izboru. Med novinci so letos Ciper, Luksemburg, Armenija in Malta. Med agencijskimi mrežami je največ del prijavil McCann, večino del pa so v letošnjo tekmo poslale neodvisne agencije.

»Čeprav je predvsem v Evropi mogoče čutiti negotovost, so agencije našle mesto v svojih proračunih, da so nam poslale svoja najboljša dela. Žirija je imela posledično težavno delo ločiti odlično od dobrega. Verjamemo, da ožji izbor predstavlja najboljše in zato si vsak od finalistov zasluži čestitke,« je povedal Mark Tungate, uredniški direktor Epice.