• Facebook
  • Twitter
  • RSS

6. Evropski festival kreativnosti: Velika nagrada akciji »Viva la Vulva«

Med 8. in 9. novembrom 2019 je v Barceloni potekal 6. Evropski festival kreativnosti v organizaciji evropskega Kluba umetniških direktorjev (ADC*E). Veliko nagrado je dobila provokativna akcija »Naj živi vulva« (»Viva La Vulva«), ki so jo zasnovali v londonski agenciji AMV BBDO.

Provokativni oglas »Naj živi vulva« je za blagovno znamko ženskih higienskih izdelkov Libresse ustvarila agencija AMV BBDO. Akcija temelji na spoznanju, da več kot polovica žensk občuti pritisk, da bi morale njihove genitalije izgledati drugače. Zato so se pri Libresse odločili, da se zavzamejo proti predsodkom o ženskih genitalijah in pritiskom po njihovem »popolnem« videzu. Ženske opogumljajo z različnimi podobami in prispodobami genitalij ob spremljavi pesmi Take Yo Praise pevke Camille Yarbrough.

Akcija je letos že prepričala žirije tekmovanj Cannes Lionsin Cresta, upravičeno pa lahko pričakujemo, da bo še kakšno.

Letos prvič podelili tudi nagrado Evropska zvezda

Poleg glavne nagrade so med 780 prijavami podelili še 27 zlatih in 45 srebrnih nagrad. Letos so premierno podelili nagrado Evropska zvezda, ki so jo namenili akcijam, ki najbolje odražajo »evropske vrednote«. Čast prejema prve nagrade je pripadla agenciji TBWA/Helsinki za akcijo »Dežela svobode medijev« (»The Land of the Free Press«).

Vse nagrajence najdete tukaj.