• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kaktus 2019: McCann Beograd je agencija leta v Srbiji, oglaševalec leta spet Vip Mobile

Agencija McCann Beograd se je na srbskem nacionalnem festivalu celostnih komunikacij Kaktus po enoletnem premoru ponovno povzpela na vrh. Vip Mobile je oglaševalec leta že tretje leto zapored, njihova akcija »Mame, dobrodošle na svet«, ki so jo pripravili v sodelovanju z agencijo Leo Burnett Beograd, pa je dobila veliko nagrado za celostno akcijo leta.

Vip Mobile je oglaševalec leta že tretje leto zapored

 Po besedah organizatorjev festivala Kaktus, srbskega marketinškega portala Marketing mreža, so različni prijavitelji na tekmovanje prijavili 183 projektov, kar je 39-odstotno povečanje v primerjavi z lanskim.

Agencija leta McCann Beograd je sicer prejela štiri posamične nagrade; poleg naziva agencije leta še za oglaševalske akcije »Ne odrečem se« v kategoriji tiskanih oglasov, »fARytale Journey« za The Coca-Cola Company v kategoriji mobilnih akcij in »#StayClean« za Exit Fondacijo med digitalnimi celostnimi akcijami.

Vip Mobile je poleg nagrade za oglaševalca leta in velike nagrade dobil še pet posamičnih nagrad. Akcija »Mame, dobrodošle na svet« je slavila še med televizijskimi oglasi in v kategoriji povečanja zavedanja o blagovni znamki. Projekt »Nesebična knjiga«, prav tako delo agencije Leo Burnett, je najboljši projekt interne komunikacije. Dve nagradi – v sodelovanju z agencijo Fullhouse Ogilvy – je dobila akcija »Intarifa«, ki jo je žirija nagradila v kategorijah za najboljšo uporabo medija in oblikovanje.

Dozdajšnja agencija leta Ovation BBDO je prejela tri nagrade, in sicer dve za akcijo »Lavove zgodbe« (za pivovarno Carlsberg) v kategoriji video in vsebinskega marketinga, »Visa Srbija Contactless« pa je bila najboljša v kategoriji akcij pod črto (BTL).

Agencija New Moment New Ideas Company je prejela nagradi za dve družbeno odgovorni akciji. Akcija »Jaz sem svoj glas« za dobrodelno organizacijo Ženska alternativa (Women's Alternative) je slavila med radijskimi oglasi, akcija »Klic lepote« (»Call of Beauty«) za Komisariat za migrante in migracije Republike Srbije ter Center Info Park pa je bila imenovana za najboljšo akcijo vplivnostnega marketinga.

Najboljši dogodek je zasnovala agencija M2 Communications, ki je pripravila letno zabavo za Coca-Coline zaposlene, medtem ko je najboljša neposredna akcija leta akcija »#čekiraj«, ki jo je za Avon ustvarila agencija Saatchi&Saatchi Beograd. Najbolj celostno so se odnosov z javnostmi lotili v Beograjski filharmoniji, kjer so organizirali »Filharmonične koncerte za dojenčke«, najboljša družbeno odgovorna akcija pa je »Tudi jaz sem darovalec, ker navijam za Srbijo« zavoda Hemofarm. Agenciji SIVO sta uspeli najboljši akciji na družbenih omrežjih in v zunanjem oglaševanju. Prvo so zasnovali za Snickers (»Blam Challenge«), drugo pa za trgovca IKEA (»Kdo je rekel, da je IKEA daleč?«).

Najboljša komercialna celostna akcija »Air Srbija – vsakič po tvoji meri« za letalskega prevoznika Air Srbija je delo agencije Communis DDB, najinovativnejšo »Lov za Munchonautom« pa so za Jaffo Crvenka zasnovali v agenciji Popular Communications. Po mnenju žirije je najboljša celostna akcija, ki je prodrla na tuji trg, akcija za promocijo Nikšićkega piva IPA, delo Lune TBWA Beograd za Apatinsko pivovarno, nagrada za najboljšo lokalno adaptacijo pa je pripadla še enemu pivovarju; dobili so jo za »Tuborg Open«, ki so jo ustvarili v agenciji Executive Group.