• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SEMPL tudi za gluhe in naglušne

Letošnja konferenca SEMPL, ki bo 28. in 29. novembra 2019 v portoroškem hotelu Bernardin, bo prvi marketinško-komunikacijski dogodek v regiji, dostopen tudi gluhim in naglušnim. Pobuda za to je prišla s strani NLB.

Na glavnem odru SEMPL-a bo letos več kot 20 predavanj strokovnjakov iz enajstih držav, ki jih bodo tolmačili v slovenski znakovni jezik. Na ta način bodo sodelovanje na dogodku omogočili tudi gluhim in naglušnim, ki jih zanimajo teme s področja marketinga, medijev in inovacij. Organizatorji bodo akcijo izpeljali na pobudo NLB, pri tem pa jim bodo pomagala društva, ki združujejo gluhe in naglušne. Poleg tega bodo njihovi člani na konferenco lahko prišli brezplačno. »Ne samo, da bo SEMPL tako dostopen  tudi tistim, ki jim konference in festivali običajno niso, temveč bomo opozorili tudi na to, kako prihajajoče tehnologije, ki za osnovo uporabljajo govor in zvok, dodatno pozabljajo na že tako marginalizirane skupine,« pravijo organizatorji. Valerija Prevolšek, predsednica konference SEMPL, dodaja:»Če obisk omogočimo samo enemu posamezniku, ki si tega želi in mu prej tovrstno pridobivanje znanj ni bilo omogočeno, smo naredili ogromno.«

Pobudo so pozdravili tudi pri Zvezi društev gluhih in naglušnih Slovenije. Veseli jih namreč dejstvo, da se podjetja, kot je NLB, zavedajo tega, da so gluhi, osebe s polževim vsadkom in naglušni prav tako del družbe in da se jim z majhnimi koraki lahko omogoči veliko. »V letošnjem letu so pri NLB tolmačenje v slovenski znakovni jezik že uvedli v nekatere svoje storitve, gluhim so omogočili obisk finančne delavnice in obisk gledaliških predstav, zdaj pa našim članom, med katerimi se jih nekaj ukvarja s področji, povezanimi z oglaševalsko panogo, odpirajo vrata tudi na SEMPL,« pravijo.