Maxi
Aktualno

Maxijeva samopostrežna trgovina je po novem »tržnica za gurmane«

Trgovska družba Mercator je medijem in poslovnim partnerjem sinoči razkrila povsem prenovljeno samopostrežno trgovino v ljubljanski veleblagovnici Maxi, ki jo je poimenovala Maxi gourmet market. Za njeno prenovo so namenili 3 milijone evrov.

Prenovljena trgovina je še za 20 odstotkov večja kot prejšnja, saj se po novem razprostira na 2.624 kvadratnih metrih. Ambient je oblikoval arhitekturni biro Arhikultura iz Zagreba. Kot pravijo v Mercatorju, ki je blagovnico Maxi kupil leta 2004, so bili pri prenovi prostora potrebni inovativni pristopi in projektantske rešitve, da je prostor, ki je del zaščitene arhitekturne dediščine, zdaj prilagojen zahtevam najsodobnejše tehnologije v trgovini. Za 20 odstotkov so povečali tudi število zaposlenih v trgovini, ki jih je zdaj že več kot 100. Njihove nove uniforme v minimalističnem slogu, ki se povsem ujema z interierjem trgovine, je zasnoval znani kostumograf Alan Hranitelj.

Uniforme zaposlenih je oblikovno zasnoval znani slovenski kostumograf Alan Hranitelj. (Foto: Simona Kruhar Gaberšček)

Kot je poudaril Tomislav Čizmić, predsednik uprave Skupine Mercator, ki je z direktorjem maloprodaje Samom Gorjupom popeljal novinarje po Maxi gourmet marketu, ta ponazarja napredek trgovine v Sloveniji in regiji ter je tudi simbol razvoja in prenove Mercatorja. »Maxi gourmet market ne ponuja samo izbranih izdelkov in odličnih storitev, nima zgolj nove preobleke, ampak je koncept, trend in nazoren primer širšega poslovnega modela in strategije. Je lokalen, je nacionalen, regionalen, tudi svetovljanski, pa vendar domač. Ni samo nov format in nova ponudba, temveč je vzor tega, kar lahko uspešno postavimo tudi kje drugje,« je izjavil.

Prenovljena trgovina se razprostira na dobrih 2.600 kvadratnih metrih prodajne površine. (Foto: Žiga Intihar)

V ponudbi Radi imamo domače že več kot 1200 izdelkov

Maxi gourmet market je, kot pove že njegovo ime, dejansko zasnovan kot tržnica za gurmane. Konceptualno je razdeljen na tri dele, in sicer na toploteko in ponudbo že pripravljene hrane, na samopostrežni del za manjše sprotne nakupe in na razširjeno ponudbo tudi za večje nakupe vsakega gospodinjstva. Ponaša se tudi s ponudbo t. i. ulične hrane in domačih preprostih jedi kot tudi gurmanskih izdelkov z vsega sveta, med novostmi pa so še kotiček s s sušijem, gurmanska picerija in ribarnica.

Po besedah Sama Gorjupa so zelo ponosni tudi na oddelek ekološko pridelane in posebne hrane ter ponudbo izdelkov pod blagovno znamko Radi imamo domače. Kot je dodal Rizmić, je v celotnem naboru pod to znamko že več kot 1200 vrst izdelkov, ki jih dobavlja več kot 100 slovenskih dobaviteljev, njihov letni promet pa dosega že 14 milijonov evrov.

Sodobni načini plačevanja

In nenazadnje, prenovljena trgovina se ponaša tudi s sodobnimi načini plačevanja, odM skena do aplikacije Moj M z mobilno denarnico in virtualnimi računi ter novimi, še bolj dovršenimi samopostrežnimi tik-tak blagajnami. V trgovini je tudi hitra brezžična povezava s spletom, v pasaži Maxija pa nudijo še možnost brezžičnega polnjenja mobilnih telefonov.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji