• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so govorci 21. SEMPL-a

28. in 29. novembra 2019 bo v Portorožu 21. konferenca medijskih trendov SEMPL. Glavni oder so letos organizatorji poimenovali kar »Prihodnost« (angl. »Future stage«), na njem pa se bo odvilo 24 programskih vsebin, ki bodo razkrivale najnovejše trende v marketingu, komunikacijah in oglaševanju.

Med glavnimi govorci bodo Greg Satell, ameriški strokovnjak za inovacije, Jonathan MacDonald, futurist in svetovalec blagovnih znamk Microsoft, Ikea in Heineken, Vikki Ross, kreativka, ki je glas v ozadju največjih svetovnih blagovnih znamk, motivacijski govorec Ali Mahlodji in psihologinja oblikovanja Lauren Kelly. Poleg naštetih bodo na SEMPL-ov oder stopili tudi predstavniki globalnih multinacionalk, kot so Facebook, Viber, WARC in Mastercard.

V dveh dneh bo na dveh odrih skupaj nastopilo več kot 30 govorcev iz desetih držav, ki bodo obiskovalcem ponudili vpogled v svetovne trende na področju učinkovitosti komunikacij, prihodnosti glasovnega upravljanja in zvoka, psihologije potrošnika, vplivov družbenih omrežij na blagovne znamke, vplivnostnega marketinga, kreativnosti in uspešnosti v oglaševanju, možnosti za poslovno rast v digitalnem okolju ter sistemov za vzpostavljanje inovativne kulture in transformacije.