• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalska panoga se razvija prav zaradi nagrad

Tiffany Rolfe bo na letošnjem 26. mednarodnem festivalu kreativnosti Zlati boben, ki bo 17. in 18. oktobra 2019 v Portorožu, vodila tekmovalno sekcijo 'kaj'. Izvršna podpredsednica in glavna kreativna direktorica v ameriški agenciji R/GA je za MM povedala, da bo med prijavljenimi deli iskala tista, za katera se ji bo zdelo, da pomagajo k napredku oglaševalske panoge in kulture.

»Zaradi nagrad se oglaševalska panoga razvija in nagrade so tiste, zaradi katerih se trudimo, da delamo še boljše. Kot predsednica žirije ali žirantka na festivalih pri prijavljenih delih vedno iščem prav to – dela, ki pomagajo k napredku naše panoge in oglaševalske kulture napredujeta,« pravi Tiffany Rolfe, ki jo v oglaševanju poleg kreativnosti najbolj navdušujeta še poslovni vidik in politika dela. »V zadnjem času pa so to tudi nove izkušnje in nove platforme; vsi ti načini, na katere lahko v oglaševanju povezujemo blagovne znamke in ljudi. Ker veliko svojega časa preživim v službi, poskušam svoje delo uporabiti tudi za to, da naredim nekaj za ljudi in za boljši svet. A po pravici povedano – zdi se mi, da kljub vsemu, kar naredim, kljub vsem družbeno odgovornim akcijam, nikoli ne naredim dovolj. Preveč stvari je na svetu, ki bi jih bilo potrebno izboljšati in popraviti,« je prepričana.

V naslednji številki Marketing magazina lahko preberete intervju s Tiffany Rolfe.