• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SEMPL: Znamkin glas proti dolgčasu

Organizatorji 21. konference medijskih trendov SEMPL so med govorci napovedali Vikki Ross, večkrat nagrajeno tekstopisko in ustanoviteljico gibanja #copywritersunite.

Pri delu z blagovnimi znamkami se Rossova osredotoča na njihovo osebnost in »ton glasu«. Začela je na področju mode, sledil je premik v zabavno industrijo in nazadnje v svet turizma. Sodelovala je z blagovnimi znamkami, kot so Sky, Tesco, Durex, Virgin Media, ITV, Expedia in Hotels.com. Številni ji med tekstopiskami pripisujejo zvezdniški status, poleg tega pa naj bi bila »glas za več blagovnimi znamkami, kot bomo kadarkoli izvedeli«. Leta 2017 jo je oglaševalski portal Campaign uvrstil na seznam 30 vodilnih kreativk na svetu.

21. SEMPL bo 28. in 29. novembra v Portorožu. Več o konferenci si lahko preberete tukaj.