• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: 10. POMP forum

Danes ob 7:30 v Klubu Cankarjevega doma v Ljubljani svoja vrata odpira konferenca o vsebinskem marketingu POMP forum. V jubilejni, 10. izvedbi konference, bo nastopilo 13 govorcev.

Konferenca se bo začela z uvodnim predavanjem Igorja Saviča (PM, poslovni mediji) ob 8:30.Ob 9. uri bo Joe Pulizzi, ki velja za »očeta« vsebinskega marketinga, z refleksijo

dveh desetletij dela predstavil svoje izkušnje. Kako se vsebinski marketing znajde v svetu umetne intelligence, bo udeležencem ob 9.45 prikazal Peter Krompotic.

Red Bull je v marsičem zgled »tradiicionalnim« medijskim hišam. Kaj se dogaja v ozadju njihovega mesečnika Red Buletin, bo ob 10.45 predstavil njegov urednik Alexander Macheck. Vsi vemo, kaj je »binge watching« oziroma verižno gledanje televizijskih serij, ki nas pred zasloni zadrži ure in ure, o tem, kako naj blagovne znamke to obrnejo v svoj prid, pa bo ob 11.45 spregovorila Carlijn Postma, ustanoviteljica nizozemske agencije Zwolle.

Timothy Armoo, direktor agencije Fanbytes, ve, kako je treba komunicirati z generacijo Z (tisto, ki medna prezira klasično oglaševanje). Ob 13.45 bo udeležencem zaupal, kaj je posledično treba uvesti v oglaševanje (namig: zabavo!). Intervju z njim si lahko preberete tukaj.

Ob 16.45 obiskovalce tako kot vsako leto čaka gost presenečenja, nato pa organizatorji napovedujejo zabavo ob jubileju.

Vse o konferenci si lahko preberete tukaj.