• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na drugem srečanju »Dobro jutro, oglaševalci!« o kupčevi izkušnji

V petek, 27. septembra 2019, Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju z revijo Marketing magazin organizira srečanje v sklopu dogodkov »Dobro jutro, oglaševalci!« Tokratno, ki bo v Centru inovativnega podjetništva NLB v Ljubljani, bo potekalo pod naslovom »(Vedno) zadovoljni kupci: zgolj pobožne želje ali povsem uresničljiv cilj?«

Kupčeva izkušnja (ang. »customer experience«) je že nekaj let priljubljena skovanka v marketinško-prodajnem besednjaku, nanaša pa se na vzpostavljanje globljega in trajnejšega odnosa med organizacijo in njenimi strankami. Res je, da si vse več podjetij prizadeva, da bi kupcem nudila čim boljšo izkušnjo na vsaki točki dotika, a kaj to pomeni v praksi? Kakšna orodja in tehnike uporabljajo podjetja, da bi svoje stranke zadovoljila v čim večji meri? Je to sploh mogoče ali pa bo vedno obstajal določen delež kupcev, ki nikoli ne bodo povsem zadovoljni? Kako rokovati s takšnimi »problematičnimi« kupci? Ali pa je boljša strategija osredotočiti se na tiste, ki smo jih z zagotavljanjem odlične izkušnje tako navdušili, da so postali vneti privrženci naše blagovne znamke?

Vse to so vprašanja, na katera bodo na dogodku poskusili odgovoriti Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi v podjetju Autocommerce, Rinalda Klemenčič, direktorica področja trženja zavarovanj in direktne prodaje v Zavarovalnici Sava, in Lovro Peterlin, managing direktor v družbi A1 Slovenija, s katerimi se bo pogovarjala Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica MM-a. Sodelujoči bodo med drugim razpravljali tudi o spremenjeni vlogi marketinga, ki jih prinaša stremenje k vrhunski kupčevi izkušnji, in o preobrazbi funkcije direktorja marketinga.