• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Za nami je pester teden, prav tako pa nas kar nekaj zanimivih marketinško obarvanih dogodkov čaka v tednu, ki je pred nami.

V torek, 24. septembra 2019, ob 16h bo na Gospodarski zbornici Slovenije potekal dogodek Marketing TOPX, ki ga organizira Društvo za marketing Slovenije. Izobraževalni dogodek na temo strateškega pozicioniranja marketinga bo vodila Aleksandra Kregar Brus, direktorica korporativne strategije v podjetju Atlantic Grupa. Izhodiščne točke predavanja so med drugim: kako vemo, ali je marketing v podjetju strateška funkcija, kako biti povabljen na vsak sestanek uprave, kako marketing sprejema odgovornost in kako marketing vpliva na kulturo celotnega podjetja.

V sredo, 25. septembra 2019, bo v kongresnem centru Brdo pri Kranju Dan inovativnosti. Gre za dogodek, ki je namenjen promociji in nagrajevanju slovenske inovativnosti doma in v tujini, na njem pa bodo podelili tudi priznanja za najboljše slovenske inovacije. Letošnja rdeča nit je postavljanje vprašanj o vzrokih za nastanek inovacij, na katera bodo tokrat odgovarjali letošnji inovatorji. Med govorci bodo Luka Mali, vodja MakerLaba, ustvarjalnega prostora za študente na Fakulteti za Elektrotehniko, dr. Mark Pleško, direktor tehnološkega podjetja Cosylab, in Paweł Żebrowski, vodja regionalnega centra za prenos inovacij in tehnologij na univerzi v Szczecinu na Poljskem.

Četrtek, 26. september 2019, bo obarvan »pompozno«, saj bo v Cankarjevem domu v Ljubljani že deseta konferenca POMP Forum, ena najstarejših in najstrokovnejših mednarodnih konferenc o vsebinskem marketingu na svetu. Med letošnjimi govorci bodo Joe Pulizzi, ki velja za »očeta« vsebinskega marketinga, Alexander Macheck, glavni urednik revije The Red Bulletin, Kelly Hungerford, digitalna strateginja in svetovalka za marketinško tehnologijo, in Timothy Armoo, pionir na področju komuniciranja z milenijci in generacijo Z.

Prav tako v četrtek, 26. septembra 2019, bo v ljubljanskem Hotelu Lev še ena podelitev nagrad. Na izboru Najpodjetniška ideja 2018/2019 bodo razglasili 16. najpodjetniško idejo. Na razglasitvi bodo svoje izkušnje predstavili tudi Maja Voje (Founder Growth Lab), ki bo govorila o tem, kako lahko vaše podjetje vzleti, Ana Bernik (Optiweb), ki bo povedala, kako je Optiweb z začetnih 300 evrov na spletno stran lahko začel računati 15 tisoč evrov na stran, ter Eva Štraser (Evergreen) – o tem, kako je njeno podjetje v kratkem času uspelo razširiti bazen svojih strank.

26. in 27. septembra 2019 bo zanimivo tudi na obali, kjer se bo v Grand hotelu Bernardin odvijal osrednji letni dogodek Združenja Manager, Managerski kongres. Med govorci bodo Jim Hemerling, izvršni direktor in višji partner v BCG v San Franciscu, Luca Martini, partner in vodja poslovnega svetovanja za JV Evropo v PwC, in dr. Tatjana Dragović Andersen, predavateljica o voditeljstvu in raziskovalka na Univerzi v Cambridgeu. Na dogodku bodo podelili tudi managersko priznanje Manager leta in priznanje Vključi.Vse.

Teden bo zaključil drugi dogodek v sklopu Dobro jutro, oglaševalci, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica v sodelovanju z Marketing magazinom. V petek, 27. septembra 2019, se ob 9. uri v CIP NLB v Ljubljani začne srečanje z naslovom »(Vedno) zadovoljni kupci: zgolj pobožne želje ali povsem uresničljiv cilj?« Govora bo o kupčevi izkušnji (ang. »customer experience), ki je že nekaj let priljubljena skovanka v marketinško-prodajnem besednjaku, o tej temi pa se bo z Metko Kejžar, direktorico trženja in odnosov z javnostmi, Autocommerce, Rinaldo Klemenčič, direktorico področja trženja zavarovanj in direktne prodaje, Zavarovalnica Sava, ter Lovrom Peterlinom, managing direktorjem, A1 Slovenija, pogovarjala Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica MM-a.

Kar nekaj zanimivih dogodkov bo tudi v tujini – v New Yorku bo od 23. do 26. septembra 2019 potekal Teden oglaševanja (Advertising Week), v Cannesu festival korporativnih filmov Cannes Corporate (25. in 26. septembra 2019), v Singapurju pa oglaševalski festival Spikes Asia (25. do 27. septembra 2019).