• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Weekend Media Festival danes odpira svoja vrata

Danes se z delavnico in zabavo v Rovinju začenja 12. Weekend Media Festival. Tako kot vsako leto bomo z največjega regijskega komunikacijskega festivala v Marketing magazinu obširno poročali.

Za ogrevanje so organizatorji pripravili delavnico »Masterclass: Kako voditi luksuzno blagovno znamko«, ki jo bo ob 11. uri v dvorani Grand Hotel Park vodil Jean-Claude Biver, vodja urarskega sektorja v korporaciji LVMH (LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton.

WMF vsako leto obišče veliko Slovencev, devet pa jih je tudi med nastopajočimi. V petek, 20. septembra, bodo na govorniškem odru (oziroma odrih) naslednji:

  • Svetozar Raspopovič (Gostilna As) bo sodeloval na otvoritvenem predavanju »Nikoli ni prepozno«, ki bo ob 10. uri v dvorani Vikend;

  • Robert Botteri (Mladina) bo sodeloval na okrogli mizi »Dobra naslovnica je dobra naslovnica« ob 13.45 v dvorani Business Vikendica;

  • Petra Čadež (Atlantic Grupa) bo ob 15.30 v dvorani Vikend s kolegi razpravljala na okrogli mizi »#agencylife – stroka v očeh javnosti«;

  • Milan Mirjanič (McKinsey & Company) je med udeleženci okrogle mize »Digitalni izzivalci«, ki bo v petek ob 11.15 v dvorani Business Vikendica;

  • Matej Praprotnik (RTV Slovenija) bo imel ob 15.30 v dvorani Radni Vikend predavanje »Padec Facebooka, vzpon podcastov«

V soboto, 21. septembra, pa bodo predavali:

  • V glavni dvorani Vikend bo ob 11.15 Pavel Vrabec (PRO PLUS) s kolegi iz sveta televizije razpravljali o »vrnitvi odpisanih«;

  • Jaka Repanšek (RePublis Media Consulting) bo ob 16.45 v dvorani Business Vikendica moderiral okroglo mizo »Mark, zdrži! Kako bodo preživeli Zuckerberg & prijatelji?«. Med panelisti je tudi Marijan Jurenec (Behaviour Exchange Slovenija);

  • Barbara Modic (Pristop Media) bo ob 16.45 v dvorani Produženi Vikend sodelovala v pogovoru »Podatki proti spoznanjem: Ali smo zaradi podatkov pametnejši?«