• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Ta teden dogodkov s področja marketinga ne bo (z)manjkalo. Od četrtka do sobote bo v Roinju tudi največji regijski komunikacijski festival Weekend Media.

Društvo za marketing Slovenije danes ob 16. uri organizira dogodek Vedoželjnik, ki so ga tokrat naslovili »Radi imamo slovenščino«. Potekal bo v prostorih Triglav LAB-a v Ljubljani, na njem pa bodo udeleženci trli jezikovne orehe s profesorico slovenščine Ireno Potočar Papež. Dogodek je namenjen vsem, ki ste kdaj v dilemi glede jezikovne pravilnosti in se zavedate, da je tudi ustrezno pisno sporočanje del osebne in poslovne odličnosti.

Od 18. do 21. septembra 2019 bo v Kinsalu na Irskem mednarodni festival kreativnosti in podelitev nagrad Kinsale Shark Awards. Dogodek bo potekal štiri dni, vsak dan pa bo namenjen eni tematiki – kratkim filmom, oblikovanju, glasbenim videom in oglaševanju.

Največ dogodkov bo proti koncu tedna, med drugim 12. Weekend Media Festivalv Rovinju. Dogodek, ki bo potekal od 19. do 22. septembra 2019, organizatorji oglašujejo kot »tri dni miru, ljubezni in komunikacije« ter zagotavljajo, da boste domov odšli polni idej in navdiha. Med tujimi govorci bodo med drugim Valeria Adani iz oblikovalskega podjetja Idean, AJ Coyne, ki je v agenciji BBDO odgovoren za naročnika Mars Avstralija, in Sarah Marshall, urednica družbenih medijev pri The Wall Street Journalu, med slovenskimi predstavniki pa bodo Robert Botteri (Mladina), Jaka Repanšek (RePublis Media Consulting), Marijan Jurenc (I.R.V. – Behaviour Exchange), Barbara Modic (Pristop Media), Pavel Vrabec (PRO Plus), Matej Praprotnik (RTV Slovenija), Petra Čadež (Atlantic Grupa) in Milan Mirjanič (McKinsey & Company).

Če ne boste v Rovinju, pa lahko v četrtek, 19. septembra 2019, v ljubljanski kavarni Sputnik na marketinškem zajtrku prisluhnete Mateji Jesenek. Na dogodku v organizaciji Društva za marketing Slovenije bo med drugim govorila o tem, kako od vodje projektov napredovati do članice uprave in direktorice mednarodnega podjetja, ki ima svoje prodajalne v več kot 30 državah sveta, kako danes odločevalec razmišlja, spremlja dogajanje na toliko različnih trgih, kako uspe slediti spremembam v obnašanju potrošnikov na različnih trgih, kako prepozna »muhe enodnevnice« in kako trende ...

19. septembra 2019 se lahko udeležite še dveh oglaševalskih festivalov v tujini, in sicer mednarodnega oglaševalskega festivala v Lizboni na Portugalskem ter oglaševalskega festivala Ad Black Sea v Batumiju v Gruziji.