• Facebook
  • Twitter
  • RSS

WEBSI Spletni prvaki 2019: največ nagrad Agenciji 101

WEBSI dan se je zaključil s podelitvijo nagrad WEBSI Spletni prvaki. Agencija 101 nadaljuje z letošnjimi uspehi, saj je postala Naj digitalna agencija leta 2019. Naj digitalka leta 2019 je Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij v agenciji Luna TBWA. Naziv generalni spletni prvak gre Cockti z akcijo »Cockta legende«, kampanja »Tvoja Cockta, tvoja stvar« (obe akciji sta nastali v sodelovanju Atlantic Grupe/Droge Kolinska in agencije Yootree) pa je naj digitalna kampanja leta. »Cockta legende« je prejela tudi prvo mesto v kategoriji Globalni digitalni projekti.

Naziv zmagovalec ljudstva je pripadel akciji »Flaška. Vaš osebni izvir vode.« (Flaška in Demar ter Tauria), za najboljšo uporabniško izkušnjo pa je poskrbela akcija »Argeta je svet zase« (Droga Kolinska, Živilska industrija in agencija CNJ), ki je zmagovalka tudi v kategoriji Produktne in pristajalne spletne strani. Najboljše oblikovanje ter najboljše uredništvo ima »Spletno mesto Postojnska jama« (Postojnska jama in agencija Innovatif), ki je osvojilo tudi prvo mesto v kategoriji Turizem, 

Agencija 101 je poleg zgoraj omenjene prejela še šest nagrad, med drugim prvo mesto v kategorijah Avtomobilizem ter Inovativni ustvarjalci prihodnosti za akcijo »Koliko elektrike je v tebi?« (s Porsche Slovenija), prvo mesto v kategoriji Mobilne aplikacije za akcijo »Interaktivne pravljice za spodbujanje razvoja otrok« ter prvo mesto v kategoriji Vsebinski marketing za akcijo »Ambasador nezdravega življenja« (oboje z Atlantic Grupo/Droga Kolinska).

Pa preostala prva mesta? Med digitalnimi orodji je najboljši projekt »Intra Constructor« (Intra lighting in Kivi Com ter Akeo), v kategoriji Dogodki in prosti čas »Lidlovih 300.000« (Lidl Slovenija in Mediodrom), med družbenimi omrežji je najbolj navdušil »XMAS adventni koledar« (Telekom Slovenije in Renderspace), med družbeno odgovornimi projekti pa »Lahko noč, nestrpnost!« (A1 Slovenija in Grey Ljubljana). V finančni sektorju je najbolj prepričal projekt »Dobrodošli v odraslost« (Vzajemna in Futura DDB), med mediji »Frekvenca, 10 let multimedijske rad(i)ovednosti« (Javni zavod Radiotelevizija Slovenija), med posebnimi digitalnimi projekti pa »Insta literarne zgodbe Med vrsticami« (A1 Slovenija in Grey Ljubljana).

Najboljše poslovno spletno mesto je prenovljeno »Spletno mesto Turističnega združenja Portorož« (Turistično združenje Portorož in AV studio), najboljšo spletno trgovino pa ima »Lekarna Ljubljana« (Lekarna Ljubljana in ENKI). ENKI je ustvaril še eno odlično spletno stran, in sicer »Veterinarska fakulteta«, ki je osvojila prvo mesto v kategoriji Javne in nevladne organizacije. Najbolj učinkovit digitalni projekt je »Argeta – zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje« (Atlantic Grupa/Droga Kolinska in iPROM), za najboljšo uporabo naprednih tehnologij velja »NEO – platforma za pametno življenje« (Telekom Slovenije in Renderspace, Akeolab ter Biokoda), v kategoriji Video pa je zmaga pripadla projektu »Neki Neki« (Telekom Slovenije in Renderspace).

Skupno je bilo prijavljenih 124 projektov, ki po mnenju organizatorjev segajo v sam vrh digitalnega komuniciranja, najboljše pa je izbrala103-članska strokovna in poslovna žirija pod vodstvom predsednika Matjaža Butare, direktorja marketinga v Big Bangu.