• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Z novim šolskim letom so se začeli tudi zanimivi marketinško-komunikacijski dogodki, ki jih bo v tem tednu kar nekaj. V »šolo« boste lahko ta teden šli vsaj štirikrat.

Društvo za marketing Slovenije danes ob 14. uri v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije pripravlja tretjega v seriji dogodkov Praktikum. Gostili bodo Mateja Goloba, soustanovitelja CorpoHuba, ki bo udeležence spoznal z osnovami agilnih in t. i. »scrum« konceptov, miselnosti in načinov dela.

V sredo, 11. septembra, bo ob 9. uri v prostorih Telekoma Slovenije v okviru SOZ Akademije potekalo predavanje Enriqueja Conchesa, soustanovitelja Smoothie Innovators, visokošolskega predavatelja in trenerja, z naslovom »Generiranje idej, ki vodijo v snovanje inovacij: oblikovalski pristop k razmišljanju in metoda Lego ® Serious Play ®  **«. V prvem delu bodo udeleženci pobliže spoznali oblikovalski pristop k razmišljanju, t. i. »design thinking«, drugi del pa bo posvečen predstavitvi metode LEGO @ SERIOUS PLAY @ (LSP  - resna igra), posebne metodologije za reševanje problemov.

V četrtek, 12. septembra, Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) v prostorih Ministrstva za finance pripravlja predavanje z naslovom Digitalna dostopnost, na katerem bodo poleg pregleda področja in okoliščin, ki zajemajo digitalno dostopnost, predstavili tudi praktične nasvete za piarovce in marketingarje. Predavala bosta Valentina Čufar, koordinatorica projekta Certified Digital Accessibility Training pri INUK inštitutu, priprave smernic, in Tilen Škraba, strokovnjak za spletno dostopnost in sodelavec Inštituta za dobre vsebine.

Teden se bo v petek, 13. septembra, zaključil z WEBSI dnevom. Festival slovenskega digitalnega komuniciranja bo tudi letos gostil strokovnjake z digitalnega področja, ki bodo predstavili trende in novosti, podelili pa bodo tudi nagrade WEBSI Spletnim prvakom 2019.

Še pogled v tujino – če se boste mudili v bližini Kölna, bo tam 11. in 12. septembra DMEXCO, eden največjih sejmov in konferenc o digitalnem marketingu.