• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SEMPL: predsednica žirije je Eva Aljančič

Mednarodno žirijo za 17. izvedbo tekmovanja za nagrade sempler bo vodila Eva Aljančič, izvršna direktorica v družbah HoT mobil in Ventocom.SI. Zmagovalci bodo znani na konferenci SEMPL, ki bo 28. in 29. novembra 2019 v Portorožu.

Poleg Eve Aljančič so v žiriji še Valentin Bufolin, vodja področja marketing pri Lidlu Slovenija, Jelena Čadjenović, direktorica blagovne znamke in korporativne podobe pri Vip mobilu, Belma Hadžiomerović, direktorica marketinga, korporativnega komuniciranja in trajnostnega upravljanja pri Raiffeisen Bank, Iva Kaligarić, izvršna direktorica v agenciji Señor, Mario Lovrić izvršni director agencij UM Zagreb in UM Ljubljana, Lea Stanković, izvršna direktorica v agenciji Communis DDB, Ivan Tušek, vodja oddelka za vsebino in kreativne strategije v agenciji Degordian in Dino Zupančič, direktor in partner pri Agenciji 101.

Najboljša medijska strategija leta 2019 v regiji bo po besedah Aljančičeve morala vsebovati presežke pri vseh elementih, ki so del medijske strategije, torej izkazati dobro razumevanje problema oziroma izziva, ki ga rešuje, imeti dobro strategijo, kreativno idejo ter vse skupaj potrditi še v rezultatih. »Iskali bomo čustva in razum. Naježeno kožo in Excel. Jin in Jang. Kot želite. Ampak oboje,« je še povedala Aljančičeva.

Prijavitelji lahko dela prijavijo v trinajst različnih kategorij, najboljši projekt pa bo nagrajen z veliko nagrado sempler. Podelili bodo tudi posebni nagradi TOP Sempl za medijskega menedžerja leta in medijsko zvezdo prihodnosti.

Več o SEMPL-u si lahko preberete tukaj.