• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Eurobest še več pozornosti namenja kreativnim idejam in obrtni odličnosti

Evropski festival kreativnosti Eurobest za letošnjo podelitev nagrad, že 32. zapored, napoveduje nove in posodobljene kategorije ter nekoliko spremenjena tekmovalna merila.

Organizator Eurobesta, družba Ascential Events, ki pripravlja tudi festival Cannes Lions, letos uvaja dve novi nagradi. Prva, za najboljšo kreativno spletno trgovino, bo nagrajevala kreativne ideje za e-trgovine, plačilne rešitve in inovacije, druga, za najboljšo kreativno strategijo, pa bo počastila delaz močno pripovedno vrednostjo, ki so na novo opredelila blagovno znamko, na novo izpostavila podjetje ali kako drugače vplivala na potrošnike in sodobno družbo. Tekmovalno kategorijo za obrtno odličnost tiskanih in zunanjih oglasov (»print & outdoor craft«) bodo preimenovali v »obrtno odličnost« (»industry craft«), nagrado v njej pa bodo prejele izjemno izvedene rešitve in kreativne ideje. Dodali bodo tudi novo kategorijo, in sicer »izzivalci in prebojniki« (»challenges & breakthroughs«), ki bo namenjena predvsem manjšim in bolj lokalnim blagovnim znamkam ter se bo bolj kot na velikost proračuna osredotočala na samo kreativno idejo.

Organizatorji so tudi napovedali, da bodo na novo zastavili smernice za člane žirij, ki so jih pripravili v sodelovanju s platformo Unstereotype Alliance. Trdijo namreč, da se želijo izogniti stereotipom, se spopasti z neenakostjo in vsem zagotoviti enakopravno zastopanost.

Prijave na festival so že odprte in jih zbirajo do 24. oktobra 2019. Nagrade bodo podelili v 23-ih kategorijah, njihovi zmagovalci pa bodo znani 9. decembra 2019. Festivala tudi letos ne bo več spremljal konferenčni del, pa tudi slavnostne podelitve ne bo. Dobitnika glavne nagrade in posebnih nagrad bodo sicer razglasili 12. decembra 2019 v Londonu.