• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SEMPL: Kaj resnično šteje v vplivnostnem marketingu?

Na 21. SEMPL prihaja tudi Maddie Raedts, soustanoviteljica in glavna kreativna direktorica v nizozemski agenciji za vplivnostni marketing IMA. Blagovnim znamkam svetuje avtentičnost, saj po njenem mnenju pri vplivnostnem marketingu največ šteje odmevnost vsebine.

»S pristnostjo imam v mislih predvsem to, da vplivnežem, s katerimi sodelujejo, blagovne znamke dovolijo, da se z njihovimi ciljnimi skupinami povežejo na način, ki je zanje najprimernejši. Pri tem je pomembno, da je vsebina pripravljena in objavljena tako, da ustreza platformi, sicer so lahko posledice negativne tako za blagovno znamko kot tudi za vplivno osebo,« pravi Raedtsova. Agencijo IMA je te dni prevzela nizozemska digitalna agencija MediaMonks (ta je del holdinga S4 Capital, ki ga je ustanovil sir Martin Sorrell, nekdanji direktor in ustanovitelj agencijske multinacionalke WPP), med njenimi naročniki pa so Under Armour, Booking.com, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Revolve in Daniel Wellington.

Med drugim bomo lahko na njenem predavanju izvedeli tudi, ali je vplivnostni marketing nekaj, kaj je primerno za vsako blagovno znamko, katere platforme so najbolj primerne za kampanje vplivnostnega marketinga oziroma katere so morda premalo vključene v strategije komuniciranja.

21. SEMPL bo 28. in 29. novembra v Portorožu. Več o konferenci si lahko preberete tukaj.