• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Milenijci – jih ignorirati ali ne?

Milenijci so že nekaj let vroča tema v marketingu. Ivan Ivanov, direktor marketinga in komunikacij pri Discoveryju za regijo CEEMCA, je prepričan, da celo prevroča. Po njegovem mnenju generacijske razlike niso tolikšne, da bi se morali marketingarji v tolikšni meri ukvarjati z njimi. Verjame celo, da bi morali milenijce ignorirati, o čemer bo govoril na 21. SEMPL-u, ki bo 28. in 29. novembra 2019 v Portorožu.

Milenijci so daleč najbolj raziskovana generacija vseh časov in o njih vladajo številni miti, ki se jim posvečajo tudi marketingarji. Zanje (domnevno) velja marsikaj, od tega, da so novodobni vodje, ki v poslovni svet vnašajo elemente človečnosti, pa do tega, da so zasvojenci z virtualno podobo. Ivanov bo na SEMPL-u podal svoj pogled, organizatorji konference pa so za »ogrevanje« ovrgli nekaj mitov o milenijcih.

Mit #1: Vsi hočejo postati »zuckerbergi«

O milenijcih prevladuje misel, da bi vsi radi služili kot Mark Zuckerberg in se izognili rednemu delu. Tudi številke kažejo na višjo stopnjo brezposelnosti med generacijo milenijcev, pri čemer je v statistiko vključena tudi generacija študentov. Če upoštevamo to spremenljivko, je stopnja brezposelnosti med milenijci enaka kot pri drugih generacijah.

Mit #2: Najbolj podjetna generacija v zgodovini

Zaradi interneta je morda podjetnost milenijcev vidnejša in trendovska, vendar zadnje raziskave kažejo, da ni nič bolj pogosta kot pri predhodnih generacijah. Še več, nekatere raziskave namigujejo, da naj bi bila stopnja podjetništva med mladimi najnižja v zadnjih petindvajsetih letih.

Mit #3: So nezvesti in zavračajo poroko

Milenijci se ne marajo vezati, imajo veliko število partnerjev in bežijo od poročnih zvonov ter otroških plenic. Res je, da se poročajo pozneje, vendar je na vprašanje, ali se v prihodnosti želijo poročiti, pritrdilno odgovorilo kar 61 odstotkov milenijcev. Odstotek, ki je pri mladih nespremenjen že od leta 1970.

Mit #4: Zasvojenci z družbenimi omrežji

Družbena omrežja so za milenijce »vsakdanje vode, v katerih plavajo kot ribe«. A statistika kaže, da največ časa na družbenih omrežjih preživijo uporabniki med 37. in 52. letom starosti.

Mit #5: Milenijci so lenuhi

Kaj porečete na ugotovitev raziskave družbe Ernst & Young, da 47 odstotkov milenijcev, ki zaseda vodstvene pozicije, v zadnjih petih letih dela več? Enako lahko potrdimo le za 38 odstotkov vodij generacije X in 28 odstotkov »baby boomerjev«. Več kot polovica milenijcev je za uspeh pripravljena delati tudi nadure in med vikendi. 

Več o 21. SEMPL-u si lahko preberete tukaj.