• Facebook
  • Twitter
  • RSS

33. Epica: »Ljubezen do samega sebe? Pustite jo za druga tekmovanja.«

Organizatorji Epice, edinega oglaševalskega tekmovanja, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, so pred njegovo novo izvedbo razkrili spremljajočo oglaševalsko akcijo. Napovedali so tudi konec »nomadstva«, saj Amsterdam do nadaljnjega ostaja sedež Epice, kjer bo konferenčni del s podelitvijo nagrad potekal med 18. in 21. novembrom 2019.

Oglas, ki ga je zasnovala agencija Hecho Studios Amsterdam, potencialnim prijaviteljem del sporoča, da na Epici ni prostora za samopotrditev, nagrado za »ljubezen do samih sebe« pa lahko dobijo kje drugje. »Cenimo estetiko in edinstvenost perspektive, ki jo premore Epica pri ocenjevanju kreativnih del. To smo želeli izraziti z drzno vizualno podobo in sporočilom, ki ga navdihuje pop art,« je povedal Gregg Clampffer, izvršni kreativni direktor pri Hecho Studios Amsterdam.

Predsednica žirije 33. Epice je Fiona Rogers, direktorica fotografske agencije Magnum Photos. Epico vidi kot križišče med novinarstvom in oglaševanjem in kot takšno sorodno Magnumu. »Naši fotografi so vedno poosebljali svojevrstno kombinacijo poročevalca, umetnika in ustvarjalca, danes pa naši člani premikajo meje teh idealov,« pravi. Kot dodaja, živimo v času neskončnega ustvarjanja vsebin. »Bolj kot kdaj koli prej se blagovne znamke zavedajo pomena čustvenih in močnih zgodb, ki imajo sposobnost izstopati,« opaža Rogersova.

Organizatorji so predstavili še dve novosti, in sicer prenovljeno spletno stranin tekmovalno skupino kreativne rabe podatkov.

Na pravkar končanem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions smo se o novostih pogovarjali tudi z Markom Tungatom, Epicinim uredniškim direktorjem.