• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

Ta teden bo velik del pozornosti oglaševalskega sveta uprta v Cannes, kjer se začenja 66. mednarodni festival kretivnosti Cannes Lions, dva zanimiva dogodka pa bosta tudi v Ljubljani.

Danes ob 17. uri bo v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije junijsko mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije, ki bo na dogodku s sloganom »Sedi, 5. Kako do odlične ocene v marketinškem spričevalu?« gostilo prejemnike nagrad marketinška odličnost. Ppredstavniki podjetij Zavarovalnica Triglav, Lumar IG in Ceneje bodo z udeleženci delila izkušnje, katerimi so postali marketinško odlično podjetje. Več o dogodku si lahko preberete tukaj

Mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions letos v nekoliko skrajšani različici  poteka od 17. do 21. junija. Organizatorji pa obljubljajo »pet dni navdihujočih predavanj, pomembnih spoznanj in govorov«. O dogajanju v in zunaj dvoran bo poročala tudi ekipa Marketing magazina. Za Slovence bo zanimiv tudi tekmovalni del, saj se slovenske agencije za nagrade potegujejo s skupaj 17 prijavami.

Teden se bo zaključil z mednarodnim kongresom Direkt2019, ki bo 21. junija v NLB-jevem Centru inovativnega podjetništva Ljubljani. Celodnevni dogodek bo posvečen prodaji na daljavo, med drugim pa se bodo osredotočili na primere iz prakse, pravne zadeve ter trende iz prihodnosti.