• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mars z novo podobo napovedal tudi novo dobo v korporativnem komuniciranju

Čeprav ima Mars v svojem izdelčnem portfelju številne znane blagovne znamke, kot so čokolade Snickers, Bounty in Twix, žvečilni gumiji Orbit in Airwaves ter izdelki za hišne ljubljenčke Whiskas in Pedigree, pa se samo podjetje v slovenski javnosti doslej ni pretirano izpostavljalo. Z novo celostno grafično podobo in korporativnim poslanstvom pa napovedujejo spremembe tudi s tega vidika, kot so predstavniki podjetja Mars Slovenija najavili na današnji novinarski konferenci v ljubljanskem Botaničnem vrtu.

Predstavniki družbe Mars so na današnjem dogodku v Botaničnem vrtu predstavili nove izdelke in napovedali tudi večjo odprtost do eksterne javnosti.

Ameriško podjetje Mars ima v lasti 115 blagovnih znamk sladkarij, žvečilnih gumijev, pijač in izdelkov za nego hišnih ljubljenčkov. Kot so na današnji novinarski konferenci predstavniki podjetja večkrat poudarili, čokoladni izdelki, kot so Snickers, Bounty, Twix in M&M's, predstavljajo le četrtino njihove prodaje v Sloveniji, medtem ko so vodilni v segmentu žvečilnih gumijev z blagovnimi znamkami Orbit, 5, Airwaves in Skittles.

Podjetje je nedavno predstavilo novo celostno grafično podobo in korporativno poslanstvo, ki se glasi: »Svet, ki ga želimo jutri, se začne s tem, kako poslujemo danes.« Po besedah Darje Šušteršič, direktorice Marsa za Slovenijo, Hrvaško ter Bosno in Hercegovino, so sicer že od nekaj poslovali z jasnim poslanstvom, a so ga zdaj še bolj natančno opredelili. »Že vrsto let nas pri poslovanju vodi pet ključnih načel, in sicer kakovost, odgovornost, vzajemnost, učinkovitost in svoboda. Zavezani smo k poslovanju na način, ki pozitivno prispeva nazaj k ljudem, okolju in ekosistemu, v katerem delujemo,« pravi Šušteršičeva.

Tako je še posebej izpostavila njihovo zavezanost trajnostnemu razvoju, saj bo Mars v naslednjih letih vložil milijardo dolarjev v reševanje različnih družbenih problemov, kot so podnebne spremembe in revščina. Poleg tega se intenzivno posvečajo varčevanju z energijo in nameravajo do leta 2040 doseči ničelne emisije toplogrednih plinov v proizvodnji. Spodbujali bodo tudi zdravo prehranjevanje in pomagali potrošnikom pri omejevanju vnosa sladkorja in transmaščob, pri čemer pa jim še vedno nameravajo nuditi okusne izdelke, kot zatrjujejo. V Sloveniji bodo do konca leta predstavili številne nove izdelke, od čokolade Maltesers do novih okusov čokolad in žvečilnih gumijev, s čimer se po lastnih besedah odzivajo na trende in zahteve potrošnikov.