• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SEMPL poziva: »Stopimo iz cone udobja!«

Letošnja konferenca medijskih trendov SEMPL bo 28. in 29. novembra v Portorožu, že zdaj pa je znan eden od osrednjih govorcev. To je Jonathan MacDonald, ki bo udeležence konference spodbudil, da stopijo iz svoje cone udobja, kjer, kot pravi, ni čarovnije.

Jonathan MacDonald je britanski svetovalec, govorec in avtor knjižnih uspešnic, ki se po lastnih besedah ukvarja s širjenjem načina razmišljanja. V Portorožu bo med drugim govoril o tem, kako naročnike pripravi do tega, da razmišljajo na popolnoma drugačen način in s tem podjetje povzdignejo na višjo raven poslovanja, pri tem pa bo uporabil primere uspešnih zgodb podjetij, kot so Microsoft, Google, Heineken, IKEA in Ministry of Sound.Poleg tega boudeležence spodbudil, naj stopijo iz svoje cone udobja. »V coni udobja ni prostora za čarovnijo. Udobje nas ujame v past in tako vedno znova delamo stvari na isti način, hkrati pa pričakujemo drugačne rezultate. To je norost. Edina možnost za uspeh je, da se osvobodimo teh okov in z željo po rasti eksperimentiramo, testiramo, se učimo in izboljšujemo,« pravi.

Predsednica SEMPL-aValerija Prevolšek pravi, da imajo trenutno potrjene govorce iz kar sedmih držav in obljublja, da se bodo na konferenci dotaknili trendov, o katerih se trenutno razpravlja na vseh največjih svetovnih komunikacijskih dogodkih.