• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Čas je za dan D

Jutri bo na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani osma slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah, 08DIGGIT. Na dveh odrih »pametnega dogodka za pametne ljudi« bodo udeleženci lahko prisluhnili okrog 40 govorcem, med katerimi bo preko 60 odstotkov žensk.

Tri zapovedi, dva odra in ničelna toleranca do odpadkov

Rdeča nit konference so tri zapovedi. Prva je »več vsebin, manj smeti«, saj je dolgoročna vizija konference postati dogodek z ničelno stopnjo odpadkov (»zero-waste«). Druga zapoved je, da imajo »ženske vedno prav«, zaradi česar so letos v središče postavili prav njih, tako med govorci kot tudi udeleženci. Na glavnem in vzporednem odru bo tako nastopilo več kot 60 odstotkov žensk, med udeleženci pa jih prav tako pričakujejo vsaj dve tretjini. Tretja zapoved pa je »recikliraj« (vedno in povsod), čemur bodo sledili tudi številni partnerji in pokrovitelji dogodka.

O preseganju zmogljivosti, vztrajnosti in feniksih

Dogodek, ki ga bo povezovala televizijska voditeljica Tara Zupančič, bo imel »športni« uvod. Na oder bo ob 9. uri prva stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka in dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti udeležencem približala na praktičen, zabaven in dostopen način. Ob 9.30 bo sledila alpska smučarka Ilka Štuhec s svojo zgodbo o vztrajnosti, odpovedovanju, prioritetah ter sodelovanju z ljudmi in blagovnimi znamkami.

Ko tehnologija spremeni pravila igre

Glavni govorec Peter Hinssen, svetovno znani predavatelj s področja inovacij in tehnologije ter avtor številnih knjižnih uspešnic, bo nastopil ob 11.30. Posvetil se bo fenomenu feniksov, t. j. tradicionalnih podjetij, ki so se v procesu temeljite preobrazbe povzdignila iz pepela in zaživela novo življenje.  O tehnologiji bo potekal tudi pogovor z DJ Umekom, ki bo ob 18.30 govoril o tem, kako prelomne tehnologije, kot je blockchain, spreminjajo pravila igre v glasbeni industriji, posvetil pa se bo tudi moči družbenih omrežij pri komunikaciji z glasbenimi navdušenci.

Udeleženci bodo lahko prisluhnili osebnim zgodbam posameznic iz sveta marketinga, komunikacij in podjetništva ter pobliže spoznali navdihujoče primere uspešnih slovenskih podjetniških podvigov, kot so EQUA, Mali junaki in Cuckoo Cups. Na vzporednem odru pa bodo praktična spoznanja iz sveta digitalnega marketinga delila številna podjetja, med njimi Pro Plus, Mastercard, Nova KBM, Zavarovalnica Sava, Mercator, AMZS in Nomago.

Po uradnem delu dogodka sledi podelitev nagrad DIGGIT in večerno druženje oziroma mreženje izven digitalnih mrež.

Več o informacij govorcih najdete tukaj, celoten program pa na povezavi.