• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: 24. SMK, 2. dan

Mogoče malce utrujeni, a vsaj z nekaj s sonca obsijani prehajamo k drugemu dnevu 24. Slovenske marketinške konference. Če so včeraj predavatelji govorili predvsem o rasti in njenih vzvodih, bodo danes o vlogi marketinga pri rasti in kulturi podjetja.

Kako biti – trajnostno – korak pred drugimi, bo ob 9. uri pojasnil Nikola Vuković (Boston Consulting Group), za njim pa se bo Maruša Grah (Styria Digital Marketplaces) osredotočila na marketinška znanja in veščine, potrebne za rast.

Kako lahko marketing pospeši rast, bo ob 10.50 predstavil osrednji govorec Emil Tedeschi, predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa. Opredelil bo tudi razvoj marketinških veščin v marketinškem in vseh drugih oddelkih skupine ter govoril o spremembi organizacije celotne skupine, ki želi slediti sodobnemu potrošniku.

Kako vodilni vidijo vlogo marketinga in organizacijske kulture pri rasti, bodo nato razpravljali Blaž Brodnjak, (NLB), Tadej Čoroli (Zavarovalnica Triglav) in Adrian Ježina(Telemach).

S sklepnim govorom bo naša nekdanja plavalna šampionka Sara Isaković (ujamete jo lahko tudi 6. junija 2019 na konferenci 08DIGGIT) podala nekaj nasvetov, kako naj marketingar premaguje napor in stres vsakodnevnega posla.