• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: 24. SMK, prvi dan

Danes se v GH Bernardin v Portorožu začenja 24. Slovenska marketinška konferenca, kjer bodo udeleženci lahko prisluhnili predvsem zgodbam o rasti podjetij in njenih vzvodih.

Foto: SMK

Konferenca se bo ob 9. uri začela s prispevekom uvodničarja Hendrika Steckhana, vlagatelja, predavatelja in svetovalca, ki je svojo kariero gradil v podjetju Coca-Cola. Zaupal nam bo, katerih 9 stvari je treba narediti, če ne želiš rasti.

Strategijo rasti in odgovor na vprašanje, zakaj je zadovoljna stranka garancija za rast, bosta ob 11. uri predstavila Lovro Peterlin in Jure Bohinc iz podjetja A1 Slovenija. Za njima bo Boštjan Jerončič (Incom) na primeru znamke Leone delil izkušnjo prehoda od proizvajalca trgovskih znamk do rasti lastne blagovne znamke.

Kaj storiti, ko prenova spletne strani ne prinese želene prodaje, bodo udeleženci izvedeli na predavanju Gašperja Repine (Optiweb) ob 15.15, o povečanju prodaje s pomočjo avtomatizacije pa bo za njim govorila Sibila Mesarič (Studio Moderna). Sledil bo prispevek Sebastjana Barba (Esportica), ki bo z 10-imi razlogi pojasnil, zakaj v prihodnjih letih nikakor ne smemo prezreti video iger in ešporta.

Ob 18.45 sledi tradicionalno predavanje (tradicionalno) skritega gosta, ob 21. uri pa bodo podelili nagrade za marketinško odličnost. Za piko na »i« prvemu konferenčnemu dnevu organizatorji vabijo na zabavo v News Caffe.