• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani so člani žirij na Zlatem bobnu

Letošnji mednarodni festival kreativnosti Zlati boben v svoji 26. različici ponovno vabi v Portorož. Potekal bo pod sloganom Kreativnost poganja spremembe (Creativity 4 Change), in sicer 17. in 18. oktobra 2019. Znana je že žirija, ki bo vodila sekciji zakaj in kaj.

Tekmovalno sekcijo zakaj bo vodil Àlvaro Rodrigues, izvršni in glavni kreativni direktor v brazilski agenciji Fullpack. Eden od najbolj priznanih in vplivnih oglaševalcev svoje generacije v Brazilijina področju oglaševanja ustvarja že 23 let, sodeloval je s številnimi brazilskimi agencijami in v svoji karieri osvojil 26 kanskih levov ter več nagrad na nacionalnih in mednarodnih festivalih, na katerih je sodeloval tudi v vlogi žiranta.Z njim bodo v žiriji še Mihai Costache, kreativni direktor skupine MullenLowe Romunija, Riccardo Fregoso, izvršni kreativni direktor in predsednik kreativnega sveta v agenciji McCann WorldGroup Francija, Mihnea Gheorghiu, globalni kreativni direktor v italijanski agenciji Publicis, Christian Gosch, izvršni kreativni direktor v avstrijski agenciji Serviceplan, Burçak Günsev, partnerica v turški agenciji Wanda Digital/JWT, Eran Nir, glavni kreativni direktor v izraelski agenciji GITAM BBDO, Sašo Petek, kreativni direktor v slovenski Agenciji 101, Mikołaj Sadowski, glavni kreativni direktor in partner v poljski agenciji 180hearbeats + Jung v Matt, Artem Sinyavskiy, ustanovitelj in glavni kreativni direktor v ruski agenciji Marvelous,in Ivan Westerveen, kreativni direktor v srbski agenciji Saatchi & Saatchi Beograd.

Tekmovalno sekcijo kaj bo vodila Tiffany Rolfe, izvršna podpredsednica in glavna kreativna direktorica v ameriški agenciji R/GA. Rolfeova, ki ima več kot dvajset let izkušenj na področju oblikovanja in kreativnosti, je znana po razvijanju strateških kreativnih rešitev s poslovnim in kulturološkim učinkom. Njeno delo je bilo prepoznano in nagrajeno na vseh večjih festivalih tako za kreativnost kot učinkovitost, vključno z »Best of Show« na One Showu, veliko in titansko nagrado v Cannesu in veliko nagrado Clio. Ameriška revija Ad Age je Tiffany uvrstila na seznam obetavnih žensk v oglaševanju »Women to Watch«, trenutno pa je tudi v upravnem odboru The One Club in odboru Ad Council Creative. Z njo bodo v žiriji še Yasmina Baz, regionalna kreativna direktorica v libanonski agenciji Leo Burnett Bejrut, Michal Belej, pridruženi kreativni direktor v slovaški agenciji Istropolitana Ogilvy, Karolina Galácz, kreativna direktorica v madžarski agenciji DDB Budimpešta, Eric Groza, kreativni direktor v ruski agenciji TBWA\Moskva, Gürkan Gürel, kreativni direktor v turški agenciji Tick Tock Boom, Bartek Klimaszewski, kreativni direktor v poljski agenciji McCann Worldgroup, Marin Kostov – Muro, izvršni kreativni direktor in partner v bolgarski agenciji All Channels Communication Group, Cătălin Rusu, glavni kreativni partner in glavni izvršni direktor v romunski agenciji Rusu+Borțun Bukarešta, Eric Schoeffler, glavni kreativni direktor za Nemčijo in izvršni kreativni direktor za Evropo pri Havasu, in David Suda, kreativni direktor v češki agenciji WMC/GREY Praga.