• Facebook
  • Twitter
  • RSS

08DIGGIT v znamenju močnih žensk – v digitalnem, še bolj pa v realnem svetu

Še dva tedna nas ločita od osme slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki se letos ne bo osredotočala le na trende v digitalnem svetu, temveč bodo na njej v ospredju tudi osebne in poslovne zgodbe uspešnih slovenskih žensk, od športnic in kreativk do podjetnic in (marketinških) direktoric. Na dveh odrih, glavnem in vzporednem, bodo udeleženci lahko prisluhnili več kot 30 govorcem, med katerimi bo preko 60 odstotkov žensk.

Med govorci iz tujine bo zagotovo najbolj izstopal Peter Hinssen, belgijski serijski podjetnik, tehnološki zanesenjak in odličen poznavalec Silicijeve doline, ki nas je lani v Sloveniji navduševal s svojim pogledom na »dan po jutrišnjem«, v katerem bi se morala podjetja posvečati uvajanju radikalnih inovacij, letos pa se bo posvetil fenomenu feniksov, tradicionalnih podjetij, ki so se v procesu temeljite preobrazbe povzdignila iz pepela in zaživela novo življenje.

Na 08DIGGIT prihaja tudi DJ Umek, ki pa tokrat ne bo vrtel glasbe, ampak se bo z voditeljico Taro Zupančič pogovarjal o pomenu družbenih omrežij, predvsem Instagrama, kot marketinškega orodja in drugih tehnoloških novosti, kot je tehnologija veriženja podatkovnih blokov, ki bo usodno vplival tudi na glasbeno industrijo.

Zdaj pa k ženskam – teh bo na DIGGIT-u namreč vsaj 60 odstotkov. Konferenco bo otvorila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka in dobitnica srebrne olimpijske medalje, ki je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji. Udeležencem DIGGIT-a bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način. Sledila ji bo še ena izjemna športnica, ki je zaradi svoje pristnosti in nalezljive dobre volje prava ljubljenka medijev. Vrhunska alpska smučarka Ilka Štuhec, ki ji poškodbe nikoli ne pridejo do živega, bo v pogovoru s Polono Čepon, predstavnico Forda Slovenija, pripovedovala zgodbo o vztrajnosti, odpovedovanju, prioritetah ter sodelovanju z ljudmi in blagovnimi znamkami.

Sledile jima bodo Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, odlična komunikatorka Katja Krasko ŠtebljajAlma Čaušević, izvršna direktorica založbe Beletrina, Saša Zor, direktorica marketinga in prodaje v hotelski verigi Intercontinental, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, ginekologinja dr. Nina Slabe, pravnica in modna blogerka Dženeta SchittonStella Korošec, direktorica marketinga v podjetju EQUA, in sestri Nina Majcen in Urška Golob, ki ustvarjata pod blagovno znamko Cuckoo Cups.