• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znan je program 08DIGGIT-a

6. junija bo na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekala osma konferenca o digitalnih komunikacijah v Sloveniji, znan pa je že program. Na osrednjem odru bo rdeča nit »navdihovanje«, na vzporednem pa bodo predstavljene najboljše prakse digitalnega komuniciranja v Sloveniji.

Med govorci bo več kot 60 odstotkov žensk, prva med njimi pa bo na oder stopila Sara Isaković, najuspešnejša slovenska plavalka in dobitnica srebrne olimpijske medalje. Isakovićeva je svoje novo poslanstvo našla v športni psihologiji, udeležencem DIGGIT-a pa bo psihološki vidik učinkovitosti in preseganja lastnih zmogljivosti približala na praktičen, zabaven in dostopen način.

Sledil bo sklop 6x10, v katerem bo šest uspešnih poslovnih žensk, (vsaka v 10 minutah) razkrilo del svojega življenja oziroma plati, po katerih jih še ne poznamo. Med njimi bodo Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga in razvoja v Mercatorju, odlična komunikatorka Katja Krasko ŠtebljajAlma Čaušević, izvršna direktorica založbe Beletrina, Saša Zor, direktorica marketing in prodaje v hotelski verigi Intercontinental, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v NLB, ter ginekologinja dr. Nina Slabe.

Sledilo bo nekaj uspešnih slovenskih podjetnic, ki so jim novodobni digitalni komunikacijski kanali močno olajšali prodor na mednarodni trg. Med njimi bodo Stella Korošec, direktorica marketinga v podjetju EQUA, in sestri Nina Majcen in Urška Golob, ki ustvarjata pod blagovno znamko Cuckoo Cups, iz tujine pa prihajata Faye Liddle-Moore, komercialna direktorica za Severno Evropo v podjetju Outbrain, in Ioanna Mingou, vodja marketinga za Grčijo pri Mastercardu.

Čeprav bo dogodek v znamenju žensk, brez moških ne bo šlo

Osrednji govorec bo belgijski tehnološki navdušenec Peter Hinssen s predavanjem Kako vzgojiti feniksa? Feniks je namreč Hinssenova najljubša bajeslovna žival, saj ga definirajo prenova, odpornost in pomladitev. Po njegovem mnenju koncept feniksa lahko prenesemo na organizacije in podjetja, pa tudi na posameznike, menedžerje in voditelje, a verjetno je najpomembnejše, da ga uporabimo na ravni družbe, držav, revij in narodov.

Aljoša Bagola se bo na DIGGIT-u posvetil vprašanju, kako upravljati s svojim zadovoljstvom v času hiperintenzivnosti sodobnih življenjskih stilov, Mic Melanšek in Rado Daradan pa bosta delila zgodbo o tem, kako je njuna blagovna znamka Mali junaki osvojila svet. In pika na i? Zanj bo poskrbel DJ Umek, ki je postavil temelje elektronske glasbene scene v Sloveniji in postal svetovno znani tehno didžej.