• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Konferenca Branding v znamenju vplivnežev

V središču letošnje konference Branding, ki bo 31. maja v Sarajevu, bodo tokrat vplivneži in vprašanje, kako pridobiti vpliv in ga izkoristiti za gradnjo odnosa med blagovno znamko in potrošniki. Dogodek bo potekal v Muzeju zgodovine Bosne in Hercegovine, kar ni naključje, saj organizatorji poudarjajo, da pri vplivnežih nikakor ne gre za nov pojav, saj so vplivni posamezniki obstajali v vsakem zgodovinskem obdobju.

Na deveti konferenci o znamčenju, katere slogan je »Hack the influence« (kar bi lahko prevedli kot 'vdor v vpliv'), bodo svetovni strokovnjaki med drugim predstavili ideje in načine za ustvarjanje vpliva in gradnjo odnosa med blagovno znamko in potrošniki, razpravljali pa bodo tudi o tem, kako in zakaj oblikovati blagovno znamko s stališčem. Med govorci bodo »poslovni transformator« in lastnik britanskega podjetja APE Mark Shayler, Ravid Kuperberg, »upornik z razlogom« in izraelski partner podjetja Mindscapes, Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor Publicis Italija, in drugi.

V okviru partnerstva s festivalom Cannes Lions bodo tudi letos razglasili zmagovalce natečaja Young Lions BiH, s čimer nudijo priložnost mladim agencijam in neodvisnim strokovnjakom, da se predstavijo tudi na mednarodni ravni.