• Facebook
  • Twitter
  • RSS

21. SEMPL ovija hobotnica

Letošnja konferenca medijskih trendov SEMPL, ki bo 28. in 29. novembra v Portorožu, ima novo celostno grafično podobo. Tokrat s pomočjo hobotnice ponazarja kompleksnost in zahtevnost stroke, k je v očeh širše javnosti pogosto podcenjena, kot pravi predsednica SEMPL-a Valerija Prevolšek.

Za zunanjo podobo dogodka so tudi letos poskrbeli v agenciji Futura DDB in identiteto SEMPL-a povezali s hobotnico kot simbolom strategije, kreativnosti in inteligence. »Delo v marketingu in oglaševanju zahteva strateški in kreativen pristop k reševanju problemov. Ključne ideje moramo strateško in kreativno prilagoditi množici komunikacijskih kanalov, personalizirati ter se odzivati v realnem času, zato smo po agilnosti podobni hobotnici,« so zasnovo letošnje podobe pojasnili pri Futuri DDB. 

Agilnost in hitra odzivnost sta namreč pri organizaciji dogodkov vedno večjega pomena. »Kot po tekočem traku smo tarča komunikacij dogodkov, ki ponujajo nekaj novega. Na koncu pa je tega novega bore malo. Vsi namreč vemo, da imajo vse uspešne konference pri nas in v tujini jasno začrtano vizijo, njihov skupni imenovalec pa je dober program za resne strokovnjake,« je prepričana Valerija Prevolšek.