• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MModerni seminar: Odnosi z vplivneži

Tokratni MModerni seminar se osredotoča na vplivnostni marketing. Udeleženci seminarja, ki ga bo vodil Simon Šketa, bodo spoznali podrobnosti odnosov z vplivneži in možnosti aktivacije zaposlenih kot ambasadorjev podjetja.

Vplivnostni marketing združuje skupek aktivnosti, ki so tesno prepletene. Načrtovanje sodelovanj, identifikacija vplivnežev, vzpostavitev pravil sodelovanja, upravljanje odnosa z njimi in pričakovanj vseh vpletenih. »Ne samo to, tudi zaposleni so vplivneži, dajmo jih aktivirati, pravi Simon Šketa. Nekdanji novinar, strokovnjak za odnose z javnostmi in vplivnostni marketing, ki se je več let preizkušal tudi v vlogi vplivneža.

Prijave: [email protected], tel: 01 43 45 640

Cena seminarja: 125,00 EUR + 22 % DDV = 152,50 EUR.  Za prijave do 5. aprila 2019 in za naročnike na revijo MM nudimo 25-odstotni popust.

Datum izobraževanja: 9. maj 2019

Trajanje: 10:00-14:00

Lokacija: GZS, Ljubljana

Izobraževanje je namenjeno začetnikom in praktikom marketinga in vsem, ki jih zanimajo odnosi z vplivneži.

Seminar bo združeval teorijo s praktičnim delom, saj boste zasnovali svoj načrt aktivacije zaposlenih kot ambasadorjev podjetja. Potrebovali boste računalnike.

Po seminarju boste usposobljeni za začetek aktivnosti z vplivneži in prve korake pri aktivaciji zaposlenih v vlogi ambasadorjev podjetja/blagovne znamke. Vsak udeleženec seminarja pridobi tudi certifikat za 90 minut poslovnega svetovanja na temo odnosov z vplivneži.

Urnik

10:00 do 11:00

Temeljni koncepti vplivnostnega marketinga

  • Kaj je vplivnostni marketing?
  • Kaj ni vplivnostni marketing?
  • Kdo so vplivneži?
  • Trikotnik interesov javnosti – naročnikov - vplivnežev
  • Kaj učinkuje in kaj ne učinkuje.

11:00 do 12:00

Izvajanje odnosov z vplivneži

  • Zasnova briefa.
  • Izbor vplivnežev.
  • Dogovor in vzpostavitev sodelovanja.
  • Spremljanje sodelovanja in poročanje.      

12:00 do 12:15Odmor

12:15 do 13:00

Aktivacija zaposlenih kot vplivnežev

  • Zakaj, kakšni so cilji.
  • Aktivacija – od vodstva do receptorja.
  • Razvoj ambasadorjev – motivacije, izobraževanja.

13:00 do 13:45

Praktični del – zasnovali bomo akcijski načrt aktivacije zaposlenih.

13:45 do 14:15

Zaključek, neformalni pogovor.

Bonus: Vsak udeleženec pridobi certifikat za 90 minut poslovnega svetovanja na temo vplivnostnega marketinga, ki ga bo izvedel predavatelj za vas/vaše podjetje.

O predavatelju:

Simon Šketa je v 25 letih kariere spoznal vrsto vlog. Nekdanji radijski voditelj in tehnološki novinar, ustanovitelj kulinaričnih blogov, vplivnež in dolgoletni vodja odnosov z javnostmi pri nekdanjem Mobitelu. V Telekomu Slovenije izvaja odnose z vplivneži, ob tem pa ustvarja, tudi v sodelovanju z Marketing magazinom, avtorske vsebine s področja digitalnega marketinga, vplivnežev in prenaša znanje na druge.