• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOF, 2. dan: Agencije in naročniki, bodite pogumnejši!

Dnevni del SOF-a je uspešno zaključen in obiskovalce zdaj čakata le še zaključna podelitev nagrad ter večerna zabava. Pred tem pa še kratek povzetek predavateljev, ki so danes najbolj navdušili.

Med tistimi, ki so izstopali (v pozitivno smer, seveda), je bil tudi Drago Mlakar, kreativni direktor v agenciji Pristop. Pripravil je kar nekaj nasvetov o sodelovanju med oglaševalci in agencijo, pri čemer bi bilo po njegovem mnenju idealno, da bi imel naročnik »divjo« (pogumno) idejo, agencija pa (po domače povedano) »jajca«, da hudo idejo predlaga naročniku. Povedano na kratko: če želimo biti uspešni, moramo biti kreativni, če želimo biti kreativni, pa moramo biti pogumni!

Sledilo je malce resnejše, a nič manj zanimivo predavanje o kripto in blockchain tehnologijah, ki postajajo vedno bolj resnične. Fabien Aufrechter, vodja francoskega podjetja Havas Blockchain, je med drugim poudaril, da bo Facebook že letos poleti uvedel svojo kripto valuto (Facebook coin) in da imajo takšne odločitve lahko veliko posledic tudi za oglaševalsko in komunikacijsko stroko. »Ljudje bodo to valuto lahko dobili tudi, ko bodo gledali določene oglase ali klikali ankete, kar bo precej olajšalo delo komunikacijskim agencijam in njihovim naročnikom.«

Polna dvorana obiskovalcev je z zanimanjem prisluhnila tudi okrogli mizi z naslovom »Meje in odgovornosti aktivne uporabe družbenih in tradicionalnih medijev«. Pogovor je povezoval direktor in glavni urednik Časnika Finance, Peter Frankl,v njem pa so sodelovali Tomaž Drozg (Adria Media), Gregor Memedović (Next Media) in Aleš Muhič (PRO PLUS). V debati so se dotaknili vplivnežev in vprašanju, kolikšen del oglaševalskega denarja ti »prevzamejo« tradicionalnim medijem, njihove promocije oglaševalcev (in oglaševalskih akcij) na družbenih omrežjih ter tudi vprašanja merljivosti digitalnega oglaševanja. Pri tem so še posebej izpostavili problematiko cilja tovrstnega oglaševanja in se spraševali. ali je cilj ogled oglasa, klik na oglas ali večja prodaja izdelka oziroma storitve.