• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM (pri)poroča: Vodič po prvem dnevu 28. SOF-a

Konec čakanja. Najstarejši domači festival kreativnosti bo ponovno za dva dni združil slovensko oglaševalsko stroko. Od 10. ure naprej vas v dveh dvoranah hotela Kempinski v Portorožu pričakujejo številni domači in tuji govorci. Govori se tudi o zabavi.

Foto: Žiga Intihar

28. SOF bo odprl svoja vrata ob 9. uri s tradicionalnim ogledom prijavljenih del. Ob 10. uri bo v veliki dvorani SOF uvodno (pogovorno) predavanje na temo radia kot »resni zajebanciji« z Denisom Avdićem in mednarodnim radijskim svetovalcem Nikom Goodmanom.

Ob 11. uri (prav tako v veliki dvorani) sledi predavanje ameriškega marketinškega svetovalca Stephena Croncota s sloganom »Transparentnost, resnica in zaupanje ter kako jih doseči?«. Intervju s strokovnjakom, ki je med drugim delal za E!, Cartoon Network in Versace, lahko preberete tukaj.

V uredništvu Marketing magazina že četrto leto pripravljamo B-report. Imate vsaj dva razloga za udeležbo. Prvič, tudi tokrat bo Simona Kruhar Gaberšček, urednica MM-a, predstavila največkrat nagrajena kreativna dela ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije v letu 2018.

Drugi razlog pa je ta, da boste imeli zagotovljen sedež pred predavanjem Felixa Baumgartnerja, s katerim se bo pogovarjal Jure Tepina, odgovorni urednik portala 24ur.com. Pred sedmimi leti je (Felix) skočil s stratosfere in padal skoraj 39 kilometrov, kar je bil takrat svetovni rekord. Je bil to človeški podvig ali odlična marketinška poteza? Ob 17.30 sledi pogovor na »vroči SOFi« z  igralcem, producentom, scenaristom in režiserjem Draganom »Bjelo« Bjelogrlićem.

 

Ob 18.15 sledijo »vesele urice«, nato pa po risankah spat. Hec, ob 22. uri bo v klubu Tivoli Europlakatova zabava z Big Foot Mamo.