• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spomini na lanski SOF

Še preden »spakiramo« na 28. Slovenski oglaševalski festival, si osvežimo spomin z utripom lanskega. 27. SOF je bil med 12. in 13. aprilom 2018 v portoroškem hotelu Kempinski Palace. Agencija leta je bil Pristop, oglaševalec leta pa A1 Slovenija. Najuspešnejša blagovna znamka je bila Donat Mg. Kreativni direktor leta je bil po točkovanju Marketing magazina Robert Bohinec (Futura DDB), oglaševalska osebnost leta pa Enzo Smrekar (Atlantic Grupa).

Oglaševalsko letino nam je na kratko predstavil Samo Muhič iz agencije Yin + Young.

Agencija Pristop se je po »premoru« na 26. SOF-u, ko je Grey prekinil Pristopovo štiriletno vladavino, vrnil na vrh. Prejela je pet velikih, štiri zlatih in tri srebrne nagrade, nagrajena pa je bila tudi s posebnim priznanjem za najboljše tekstopisje. Poleg nagrad za agencijo, oglaševalca in blagovno znamko leta so na svečani podelitvi podelili tudi nagrado za oglaševalsko osebnost leta. Kot smo že pisali, je ta naziv pripadel Enzu Smrekarju, predsedniku uprave Droge Kolinske in glavnemu direktorju strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi.

Velike nagrade so po kategorijah prejele naslednje akcije:

  • Celostne komunikacijske akcije: »Pohujšanje« (oglaševalci Cankarjev dom, Drama, MGL, agencija Pristop.)
  • Digitalne komunikacijske akcije: »Briljantna prebava« (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Pristop)
  • Inovativne rešitve: »Triglav Rekord« (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija Pristop)
  • Oznamčene ali ustvarjene vsebine: Briljantna prebava (oglaševalec Atlantic Grupa, agencija Pristop)
  • Neposredno komuniciranje: velika nagrada ni bila podeljena
  • Digitalno komuniciranje: »Triglav Rekord« (oglaševalec Zavarovalnica Triglav, agencija Pristop)
  • Film:»Vsi imamo skrite želje!«(oglaševalec Loterija Slovenije, agencija Luna \TBWA)
  • Tiskani oglasi in plakati:»Pohujšanje« (oglaševalci Cankarjev dom, Drama, MGL, agencija Pristop)
  • Radijsko in zvočno komuniciranje:»Čista tišina – morilec« (oglaševalec Javni zavod Kinodvor, agencija Zavod Radio Študent)
  • Oblikovanje: »meteo.si« (oglaševalec RS, Ministrstvo za okolje in prostor, Agencija Republike Slovenije za okolje, agencija Gigodesign)
  • Ambientalno oglaševanje: velika nagrada ni bila podeljena
  • Družbeno dobro:»Daj se na seznam« (oglaševalca Slovensko združenje bolnikov z limfomom in levkemijo in Zavod za transfuzijsko medicino Slovenije, agencija Futura DDB)

Na 27. SOF-u so podelili tudi posebne nagrade. Priznanje za najboljšo režijo avdiovizualnega oglasa je prejela Grey Ljubljana (režiser Gregor Vesel), za režijo zvočnega oglasa pa Zavod Radio Študent (režiserji Neli Penič, Žiga Rus, Zala Simčič). Priznanje za najboljšo fotografijo v oglaševanju je prejela agencija Futura DDB (direktor fotografije Dominik Istenič) za najboljšo ilustracijo pa Hana Stupica (Pristop). Agencija Saatchi & Saatchi (avtor glasbe Nemanja Mosurović) je prejela priznanje za najboljšo avtorsko glasbo.

Pogovarjali smo se tudi z udeleženci in organizatorji, kar si lahko ogledate tukaj.