• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mladi kreativni upi: Vzemi prihodnost v svoje roke!

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je letos prvič organizirala natečaj za študente z naslovom »Mladi kreativni upi«. Zmagovalni par sta postala Taja Marčetič in Nikolas Kristovič s kreativno rešitvijo »Vzemi prihodnost v svoje roke«.

SOZ je kreativni izziv omogočil z razlogom, da bi študentje, ki še nimajo agencijskih izkušenj, a v njih tlijo kreativne iskrice, imeli čim več priložnosti za praktične izkušnje. Natečaj jim namreč daje tudi možnost, da se predstavijo oglaševalski stroki in si na takšen način lažje odprejo vrata v svet oglaševanja.

Natečaj je po pravilih podoben tekmovanju »Mladi kreativci«, ki vsako leto poteka na Slovenskem oglaševalskem festivalu, zmagovalnemu paru pa tako omogoča, da se pomeri v konkurenci po vzoru tekme Young Lions. »Pomembno je, da kot stroka damo novi generaciji čim več izkušenj in priložnost, da se postavijo na oglaševalski zemljevid. Z »Mladimi kreativnimi upi« so študentje lahko preverili svojo kreativnost, se nekaj naučili ter uživali v ustvarjalnem adrenalinu. Agencije in oglaševalci, ki so jim prisluhnili, pa so lahko spoznali svoje bodoče kolege v stroki,« pravi Ana Ivandić, kreativna direktorica v agenciji Innovatif in pobudnica natečaja.

Pa nagrade? Zmagovalni par je dobil pravico do brezplačne udeležbe na natečaju »Mladi kreativci 2019« v okviru 28. Slovenskega oglaševalskega festivala, kjer je glavna nagrada vredna nekaj manj kot 6.000 EUR (udeležba na tekmovanju Young Lions v skupini digitalnih akcij na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions; zmagovalca pa prejmeta še žepnino s strani NLB, na uporabo novi avtomobil Kadjar in brezplačne nočitve v središču Cannesa, ki jih poklanja Collegium Mondial Travel).