• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znana imena govorcev na Interactu 2019

Evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) je objavil imena predavateljev za svoj največji dogodek, konferenco Interact. Glavni govorec 13. Interacta, ki bo 4. In 5. junija v Varšavi, je Taide Gujardo, vodja blagovnih znamk pri podjetju Procter & Gamble za področje Evrope.

Konferenca Interact je najpomembnejši dogodek evropske industrije digitalnega oglaševanja. Na njej se zberejo vodilni evropski oglaševalci, digitalni strokovnjaki, agencije in založniki z namenom pridobivanja vpogleda v aktualna dogajanja v industriji. Med drugim so na Interactu premierno predstavljeni podatki iz raziskave o naložbah v digitalno oglaševanje AdEx po posameznih evropskih državah, tudi v Sloveniji.

Kot poudarjajo organizatorji, sta tudi dve stalnici digitalne dobe v fazi preobrazbe. Spremembe se pospešujejo, rast pa se iz kvantitativne nagiba h kvalitativni. Glavno temo zaokroža slogan »Spreminjajoča se rast ali rastoče spremembe?«, programsko pa se bodo osredotočili na tri podteme, in sicer okoljevarstvo, verigo vrednot in inovacije.

Gujardova bo spregovorila predvsem o tem, kako in zakaj pri P&G-ju bolj kot govorjenje o spremembah zagovarjajo, da se je potrebno sprememb dejansko lotiti. Pojasnila bo, kaj za to podjetje pomeni rast in zakaj so predani temu, da oblikujejo novo generacijo standardov za varovanje podatkov, transparentnost in etično uporabo umetne inteligence.

 

V dveh dneh bo na dogodku spregovorilo več kot štirideset izjemnih predavateljev, med njimi Dominic Grainger (EMEA), Anita Caras (Verizon Media), Liam Brennan (Mediacom), Kristanne Roberts (Kantar) in mnogi drugi. Gre za strokovnjake iz različnih industrij ter predstavnike agencij in založnikov, ki bodo delili svoja znanja in izkušnje z več kot sedemsto udeleženci.