• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

V tokratnem tednu je (spet) obilica marketinških dogodkov tako doma kot tudi po svetu, a žal se številni (spet) prekrivajo.

V ponedeljek, 25. marca, bo ob 17. uri v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije. Na predavanju na temo »Novi poklici v marketingu in kompetence« bodo izkušnje in znanja delile Nataša Mithans (Vareo), Sandra Kecman (Bisnode), Jasna Suhadolc (Actuado) in Simona Špilak (BOC Institute).

V torek, 26. marca, bo Španskih borcih študentska marketinška konferenca Fanfara s sloganom »Marketing. In vse dobi smisel«. Med govorci so Barbara Randić (Renault Nissan Slovenija), ilustrator Mitja Bokun, Mic Melanšek in Rado Daradan (Mali junaki) in številni drugi. Več o dogodku si lahko preberete tukaj.

Med 25. in 26. marcem bo v hotelu Hyatt Regency v Beogradu forum komunikacijskih voditeljev Izazov, na katerem bo glavni govorec Jamshid Alamuti, direktor in soustanovitelj italijanske Pi School. Več informacij o dogodku najdete tukaj.

Prav tako v ponedeljek in torek bo v Berlinu konferenca Digital Innovators’ Summit, kjer bodo med drugim nastopili Maike Abel (Nestlé), Max Amordeluso (Amazon) in Stephanie Caspar in Tom Halank (Axel Springer).

Če se boste med 26. in 28. marcem mudili v okolici Las Vegasa, pa nikar ne zamudite konference digitalnega marketinga Experience Adobe Summit. Glavna govorca bosta direktor Adobe Inc. Shantanu Narayen ter direktor Microsofta Satya Nadella. Na govorniškem odru bo tudi delček Hollywood, saj bosta predavali igralka Reese Witherspoon ter igralka in producentka Mindy Kaling.

V petek, 29. marca, bo v sklopu dogodkov »Dobro jutri, oglaševalci!« v organizaciji Slovenske oglaševalske zbornice potekala okrogla miza »Pravičnost ali priročnost izražanja?«, kjer bodo sodelovali Divna Brkić Hendrickx (Kliping), Melanie Seier Larsen (Boston Consulting Group), Aljoša Bagola (Pristop), Martina Merslavič (Own The Room) in Marko Stabej (Filozofska fakulteta).