• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dogodki tedna

V Sloveniji bosta ta teden dve izobraževanji na temo medorganizacijskega marketinga oziroma znamčenja, v tujini pa trije festivali z zvezdniškimi zasedbami govorcev.

Društvo za marketing Slovenije danes ob 17. uri v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije organizira srečanje sekcije za B2B marketing. Na temo sejmov in sejemskih nastopov bosta predavala Aleš Udir, direktor marketinga v podjetju Iskratel, in Julija Maček, direktorica podjetja 3D Art.

Če boste med 18. in 21. marcem v Londonu, vas utegne zanimati Evropski teden oglaševanja (Advertising Week Europe). Med govorci je ogromno znanih imen iz oglaševanja in medijev, med drugim bodo na govorniški oder stopili Katharine Viner, urednica The Guardian, Nina dos Santos, urednica CNN Europe, komik Jimmy Carr, Michael Roth, direktor oglaševalskega holdinga Interpublic, Martin Sorrell, direktor S4 Capital in podpredsednica Snapchata Claire Valoti.  

V sklopu SOZ akademije bo v sredo, 20. marca, Mitja Tuškej, partner in strateg v skupini Formitas, na predavanju »Hokus pokus: fokus« predaval o tem, kako spremeniti koncepte znamčenja, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni.

Med 20. in 22. marcem bo v Pragi potekal Marketing Festival 2019. Med govorci izstopata predvsem Dan Ariely, profesor psihologije in vedenjske ekonomije, in Christopher Wylie. Da, tisti Wylie, ki je javnosti razkril »afero v povezavi s podjetjem Cambridge Analytica.

Če pa se konec tedna potikate po Tajski, pa lahko med 20. in 23. marcem ujamete azijsko-pacifiški oglaševalski festival AdFest.