• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ali Portorož ali Ljubljana?

V četrtek, 14. marca, bosta sočasno potekala dva večja dogodka iz naše panoge, in sicer bo v Ljubljani Effie dan učinkovitosti, v Portorožu pa inOrbit.

Dogaja v Ljubljani....

Enodnevni dogodek Effie dan učinkovitosti bo potekal v dveh delih, in sicer iz izobraževalnega z začetkom ob  v hotelu Slon, ob 20. uri zvečer pa bo v Festivalni dvorani podelitev nagrad Effie za učinkovitost v tržnem komuniciranju. Glavni govorec konferenčnega dela je Jamie Peate, globalni vodja maloprodajne strategije pri McCann World Group, najučinkovitejše globalne agencijske mreže na svetu. Ob 9. uri bo predaval, kako vplivati na obnašanje potrošnikov za doseganje najboljših poslovnih ciljev. Intervju z njim si lahko preberete v aktualnem MM-u ali pa tukaj. Obiskovalci bodo lahko prisluhnili tudi Maji Čulig (ob 11. uri), izvršni direktorici marketinga pri Addiko Skupini (edini finalistki regije za evropske nagrade Effie 2018) in ob 13.20 Leonu Brenčiču, direktorju odnosov z naročniki v agenciji iPROM.

Zvečer se dogajanje seli v Festivalno dvorano, kjer bodo nagradili najbolj učinkovite tržno-komunikacijske kampanje v Sloveniji. Med finalisti so oglaševalci A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Mercator, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Telekom Slovenije in UNICEF Slovenija ter agencije Agencija 101, ArnoldVuga, Direct media komunikacije, Formitas creative, Grey Ljubljana, Luna \TBWA in Publicis One Slovenia.

... in v Portorožu.

Regionalna konferenca digitalnega marketinga inOrbit se letos predstavlja v obogateni različici. Med 13. (zaradi dodatnega dneva, namenjenega delavnicam zaprtega tipa) in 15. marcem boste lahko v Portorožu prisluhnili mednarodnim in priznanim mentorjev in govorcev. Med drugim bo v četrtek ob 10.40 o marketingu z majhnim proračunom predaval Leonardo Saroni. V petek bo ob 9. uri človeški dejavnik oziroma »Anatomijo storitev prihodnosti« predstavila Isabella Holm (Reaktor), problematiko v povezavi z Google Analytics pa ob 9.50 Jill Quick (The Coloring in Department) in Arnout Hellemans ob 10.20. Druge govorce lahko preverite tukaj

 

Konferenca bo sicer vsebinsko razdeljena na tri sklope predavanj. Sklop »Strategy track« predstavlja novosti, trende in orodja, ki postajajo vodilna tehnologija v digitalnem marketingu. »Deep dive« bodo bolj specializirana, primerna za vse, ki že imajo nekaj predhodnega znanja, sklop »E-commerce« pa je namenjen vsem, ki se ukvarjajo s spletno trgovino.