• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo – Po domače mal drugače

Volkswagen Slovenija v sodelovanju z Agencijo 101 letos nadaljuje z razvojem lastnega formata za promocijo neuveljavljenih glasbenih skupin. Platforma, ki je lani zaživela s projektom Volkswagen Rocks, je dobila nadaljevanje s serijo dogodkov Volkswagen Špila in sloganom »Po domače mal drugače«.

Volkswagen tokrat nagovarja ustvarjalce in ljubitelje narodno-zabavne glasbe, zastavljeni format pa so spremenili. V prvi fazi so se glasbene skupine prijavile na natečaj, strokovna komisija je med več kot 100 prijavljenimi ansambli izbrala 32 polfinalistov. Ti so nastopili na treh polfinalnih koncertih, ki jih povezuje Natalija Verboten, sicer eden od obrazov projekta. Žirija je nato izbrala 9 finalistov, ki bodo do finalnega koncerta ustvarjali lastne skladbe ob nasvetih treh mentorjev (Raayja, Primoža Grašiča in Anžeta Zavrla), ki so tudi dopolnitev formata.

Za celostno komunikacijo projekta skrbi Agencija 101, poleg ciljnega oglaševanja je največ poudarka na spletnem oglaševanju in odnosih z javnostmi, spletna stran www.špila.si pa je medijsko središče projekta. V prvi fazi kampanje je Volkswagen ansamble in s to glasbeno zvrstjo povezano javnost nagovarjal tudi s televizijskim in zunanjim oglaševanjem. Ob majskem vrhuncu (veliki finalni koncert bo 16. maja ob dnevu slovenske narodno-zabavne glasbe) projekta pa se bo kampanji pridružila tudi produktna komunikacija, saj bo Volkswagen lansiral nov model T-Cross.

»Volkswagen je že desetletja eden tržnih liderjev med avtomobilskimi znamkami pri nas in nedvomno ga imamo že za kar malo »slovenskega«, definitivno pa je del slovenske identitete. Vpogled v nadgradnjo formata, ki je letos zaživela z natečajem Volkswagen Špila, smo našli prav v tej naravni povezavi. Ob tem je treba dodati, da se slovenska narodno-zabavna glasba v zadnjih letih izredno razvija in sprejema razvojne trende, kjer najdemo še eno vez s Volkswagnom, ki se na vsakem koraku trudi uresničevati prihodnost, kot se glasi geslo znamke,« je povedal Peter Vidmar, direktor in partner v Agenciji 101.